اخبار داغ

خداحافظی مسئولان بوکانی با فرهنگ غلط پشت میز نشینی

خداحافظی مسئولان بوکانی با فرهنگ غلط پشت میز نشینی
یکی از مهم ترین وظایف رسانه انعکاس اقدامات شایسته مسئولین در راستایی بررسی مشکلات حوزه کاریشان است که می تواند بازدهی بسیار مثبتی در جامعه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، یکی از مهم ترین وظایف رسانه انعکاس اقدامات شایسته مسئولین در راستایی بررسی مشکلات حوزه کاریشان است که می تواند بازدهی بسیار مثبتی در جامعه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

بیگمان همچنان که مقام معظم رهبری فرمودندبه حضور بی واسطه مسئولین در میان مردم اشاره کردند توجه به این مهم از سوی مسئولین موجب می‎شود تا آنان از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار بگیرند و این حس را به آنان بدهند که مسئولیشان به فکرشان هستند و در میانشان حضور دارند.
خوشبختانه چندی است مسئولان ارشد شهرستانی جدای از کارهای روتین روزنانه از پشت میزها فاصله گرفته و با حضور سرزده در ادارات، محله ها و روستاهای بوکان فرهنگ نوینی را کلید زدند که امید است همچنان ادامه پیدا کند.
حضور مسئولان ارشد شهرستانی در میان مردم جدای از آشنایی با مشکلات محل بازدید سبب می شود مردم و مسئولان به صورت رودر رو با هم به گفتگو بپردازند که این مهم لازمه حل معضلات است.
حضور ارشد مسئولان شهرستانی در میان مردم، ادارات سازمانهای مختلف همچنین سبب می شود مردم بیش از گذشته به مسئولان خود اعتماد کنند و این یکی از مهم ترین رسالت های انقلاب اسلامی است.
مادامی که مسئولان بویژه مدیران ارشد شهرستانی در میان مردم حضور نیابند، نمی توانند به درستی مسائل و مشکلات آنان را بازگو کنند چون هرگز نمی توان بدون حضور فیزیکی به درستی نسبت به بیان و انعکاس مساله ای اقدام کرد
حضور در روستاها محروم و همچنین مناطق حاشیه ای شهر باید ادامه یابد و جدای از مسئولان ارشد شهرستانی باید دیگر مسئولان ادارات مختلف نیز به این فرهنگ جدید و نوظهور در میان مدیران بوکانی بپیوندند که در صورت همه گیر شدن این اقدام پسندیده باید شاهد تغییر و دگرگونی در وضعیت موجود شهر بود.
هرچند نباید از این مهم نیز غافل بود که در صورت سوری بودن بازدیدها مردم بیش از گذشته از مسئولان خود رنجیده خواهند شد و سبب ادامه مشکلات موجود در شهرستان خواهد بود.
بی گمان مردم مسئولی را دوست دارند که همراه و همگان با انان باشد نه اینکه تنها پشت میزش کارش بشیند و از وضعیت موجود حوزه مدیرتیش بی خبر باشد
در پایان باید گفت کانی پرس به عنوان رسانه ای واقع بین جدای از دیدگاه های سیاسی موجود در میان مدیران شهرستان وظیفه حرفه ای خود می داند که اقدامات مثبت مسئولان را بازنشر انعکاس دهد تا در این فرهنگ جدید نقشی کوچک داشته باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه