اخبار داغ

دستور ضرب الجلی استاندار جهت چهارخطه شدن محور ارتباطی شهرکرد-شلمزار

دستور ضرب الجلی استاندار جهت چهارخطه شدن محور ارتباطی شهرکرد-شلمزار
استاندارچهارمحال و بختیاری درنشست ویژه بررسی مشکلات چهارخطه شدن محورارتباطی شهرکرد-شلمزار،ضرب الاجل برای تخصیص کامل اعتبارات رفع نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی این استان را صادرکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ مهندس اقبال عباسی با تسلیت درگذشت 6 تن از جمله اعضای یک خانواده در حادثه رانندگی عصر روز سه شنبه در این مسیر تاکید کرد: تاکنون 60 نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که رفع این نقاط 836 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که برای سال جاری 400 میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر, .,

وی با بیان این که تمامی نقاط حادثه خیز چهارمحال و بختیاری باید تا پایان سال 1397 رفع شود، یادآور شد: رفع نقاط حادثه خیز استان نسبت به احداث راه های ارتباطی جدید در اولویت مسئولان اجرایی قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: احساس می شود در چهار خطه شدن محور ارتباطی شهرکرد - شلمزار سستی شده است.

وی گفت: ارتقای وضعیت علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی، تقویت امور مرتبط با پلیس راهنمایی و رانندگی، درخواست همکاری از مردم در اجرای طرح ها، معرفی افراد مزاحم و مانع در اجرای پروژه ها به مراجع قضایی و مردم و برخورد جدی با متخلفان باید در اولویت قرار گیرد.

عباسی تاکید کرد: مسئولان اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از فردا نسبت به فعال کردن طرح چهار خطه شهرکرد - شلمزار اقدام کنند.

وی افزود: پیش از این توافق هایی با برخی مالکان زمین های واقع در طرح احداث باند دوم چهار خطه شهرکرد - شلمزار صورت گرفته و نباید اکنون توافقات قبلی نادیده گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: عملیات اجرایی آن بخش از طرح چهار خطه شهرکرد - شلمزار که در مالکیت دولت قرار دارد، با اولویت انجام شود.

وی یادآور شد: ایجاد باند کند رو ویژه وسائط نقلیه سنگین در گردنه های چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان مرتبط قرار گیرد تا تصادفات دسته جمعی در این مسیرها کاهش یابد.

عباسی اظهار کرد: حساسیت برای حفظ جان انسان ها نیازمند اقدامات به موقع است و وقوع این گونه حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری و به ویژه در نزدیکی مرکز استان زیبنده مدیران نیست.

انتهای پیام/
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه