اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی:

انقلاب اسلامی بر پایه خدمت گذاری به محرومان بنا نهاده شده است

انقلاب اسلامی بر پایه خدمت گذاری به محرومان بنا نهاده شده است
فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی گفت: اصل نظام و انقلاب از زمان شکل گیری بر پایه و اساس خدمت گذاری به مردم و محرومان بنا نهاده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی صبح امروز در آئین آغازبه کار طرح جهادگران سلامت در بخش شُنبه طی سخنانی اظهار داشت: طرح جهادگران سلامت متشکل از تیم منسجم است که تعامل برای پیش رفتن هدف بزرگ این تیم اصلیترین بخش کار به شمار می‌آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی افزود: اصل نظام و انقلاب از زمان شکل گیری بر پایه و اساس خدمت گذاری به مردم و محرومان بنا نهاده شده است و حضرت امام خمینی (ره) همواره در فرمایشات خود خدمت گذاری به محرومان را بزرگ‌ترین هدف انقلاب دانسته‌اند.

,

غضنفری اضافه کرد: به برکت انقلاب مردم از خدمات ارزنده پزشکی برخوردار شده‌اند که این خدمات در نوع خود بی‌نظیر است.

,

فرمانده سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: ایرانیان اولین کسانی بودند که در علم پزشکی به مقامات عالیه رسیدند اما کم خردی برخی از حکام نسبت به عظمت علم پزشکی باعث خروج این علم از ایران و در نتیجه پیشرفت اروپائیان در این علم شد.

,

وی تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی شهرستان دشتی با دارا بودن ظرفیت بالای علمی و عزم بسیجی وار خود برای خدمت رسانی به محرومان هدف بزرگ خود را آغاز و تا پایان راه دشوار در کنار مردم حضور دارند.

,

غضنفری خاطر نشان کرد: گرچه حضور بسیجیان در عرصه‌های محرومیت زدایی و سازندگی و پزشکی کاملا رایگان می‌باشد اما این عشق بسیجی به خدمت رسانی است که آن‌ها را در چنین میادین دشواری به موفقیت می‌رساند.

,

وی تصریح کرد: این اولین تیم بسیج جامعه پزشکی است که شروع به کار خود را در شهرستان دشتی و در بخش شُنبه و طسوج آغاز کرده است و در این راه ازحمایت‌های سپاه امام رضا (ع) دشتی برخوردار است.

,

غضنفری در پایان افزود: همگی باید تلاش کنیم تا این کار ارزشمند به عنوان یک الگو در سایر شهر‌ها و شهرستان‌های استان هم همه گیر شود و با تلاش مضاعف گرد محرومیت از چهره استان زدوده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه