اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس؛

به‌جای پرداخت 200 هزار تومان به هر ایرانی آن 45 هزار تومان را نمی‌‌خواهند بدهند/ یارانه حق مردم و سهم‌‌شان از میزان فروش منابع است

به‌جای پرداخت 200 هزار تومان به هر ایرانی آن 45 هزار تومان را نمی‌‌خواهند بدهند/ یارانه حق مردم و سهم‌‌شان از میزان فروش منابع است
نماینده مرند و جلفا گفت: باید توأم با افزایش قیمت‌‌ها میزان پرداختی به مردم نیز بیشتر می‌‌شد اما دولت‌‌مردان این سیاست را اجرا نکردند که هیچ، حالا می‌‌خواهند یارانه‌‌ها را هم قطع کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن‌‌نژاد در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با انتقاد از تصمیم دولت‌‌مردان برای حذف یارانه‌‌ها، ابراز داشت: طبق قانون دائم‌‌الاجرا قرار بود با افزایش قیمت‌ها میزان یارانه‌‌ها را نیز افزایش دهند و در شرایط کنونی باید به ازای هر خانوار 200 هزار تومان واریز می‌‌شد اما این سیاست تحقق نیافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: مبلغ یارانه‌‌ها افزایش نیافته و همچنان ثابت است اما دولت در گذر زمان قیمت حامل‌‌های انرژی و سایر اقلام را بالا برده است و این یعنی آن 45 هزار تومان هم کفاف هزینه‌‌های مردم را نمی‌دهد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با تاکید بر اینکه یارانه 45 هزار تومانی حق تک تک مردم ایران است و در پرداخت آن اصولا نباید کاری به دارا و ندار بودن اشخاص داشته باشیم، توضیح داد: بنده آن زمان برای دریافت یارانه ثبت‌‌نام نکردم و اکنون نیز نیازی به آن ندارم چراکه در زندگی‌‌ام بی‌‌تاثیر است، مردم سهم‌‌شان را از فروش نفت می‌گیرند و حالا یکی شاید از حق خود بگذرد و یکی دیگر نیز علی‌رغم دارا بودن ثروت حق خود را بگیرد.

,

وی خاطرنشان ساخت: عده‌‌ای می‌گویند باید یارانه را فقط به فقرا داد و مابقی را صرف جاده‌‌سازی و سایر امور خدماتی کرد؛ اولا برای انجام این امور نیز به اندازه کافی پول هست، ثانیا مگر از همان جاده‌‌ای که می‌‌سازند فقیر و غنی استفاده نمی‌‌کنند؟ خدمات عمومی متعلق به همه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه