اخبار داغ

با حضور 230 کشتی گیر از سراسر کشور؛

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوای قهرمانی کشور در بروجرد آغاز شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان ناشنوای قهرمانی کشور در بروجرد آغاز شد
رئیس هیات کشتی بروجرد گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان بزرگسال قهرمانی کشور در بروجرد آغاز شد و این مسابقات به مدت 2 روز ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "مهدی یاری" رئیس هیات کشتی بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان بزرگسال قهرمانی کشور"یادواره شهدای منا" از امروز در بروجرد آغاز شده و به مدت 2 روز ادامه دارد که در این مسابقات 230 نفر از کشتی گیران ناشنوای سراسر کشور حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,


وی اضافه کرد: این مسابقات در سالن طالقانی بروجرد در حال برگزاری است و 20 دارو، داوری این مسابقات را بر عهده دارند که در نهایت تیم ملی ناشنوایان کشور انتخاب خواهد شد.

,
,


یاری اظهار داشت: از بین 230 شرکت کننده در این مسابقات 10 نفر در رشته فرنگی و 10 نفر هم در رشته آزاد انتخاب شده و برای مسابقات جهانی آماده می شوند.

,
,


به گفته وی در شهرستان بروجرد 20 قهرمان کشتی گیر ناشنوا فعالیت دارند که تا کنون موفق به کسب سه مقام برتر جهانی شده اند و در این دوره از مسابقات نیز حضور خواهند داشت.

,
,


رئیس هیات کشتی بروجرد تصریح کرد: بروجرد برای نخستین بار است که میزبان قهرمانان کشتی ناشنوایان سراسر کشور است که هم اکنون مسابقات آغاز شده و فردا جمعه بعد از پایان مسابقات برگزیدگان راه یافته به مسابقات جهانی معرفی می شوند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه