اخبار داغ

نماینده مردم گناباد در مجلس:

طرح مجتمع دامداری مددجویان کمیته امداد گناباد در کشور بی نظیر است

طرح مجتمع دامداری مددجویان کمیته امداد گناباد در کشور بی نظیر است
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی طرح مجتمع دامداری که توسط مددجویان کمیته امداد در حال اجرا است را در کشور بی نظیر دانست و افزود: در بودجه سال ۹۷ شاهد کاهش هزینه های عمرانی هستیم. ولی با این حال پیش بینی می کنیم بودجه کمیته امداد با چهارهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بسته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح توس، حمید بنایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در حاشیه بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از این شهرستان در گفت: مردم گناباد از گذشته به مردمی مؤمن مشهور بوده اند و به عنوان نمونه می توان به پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان صدقه طی ۸ ماه گذشته اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

 

,

وی افزود: در بودجه سال ۹۷ شاهد کاهش هزینه های عمرانی هستیم. ولی با این حال پیش بینی می کنیم بودجه کمیته امداد با چهارهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بسته شود.

,

 

,

بنایی ضمن تقدیر از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی رئیس کمیته امداد به گازرسانی مرقد بهلول گناباد تصریح کرد: ارتقاء مرکز نیکو کاری بخش کاخک گناباد می تواند زمینه اشتغال ۱۲۰ نفر را ایجاد کند.

,

 

,

وی طرح مجتمع دامداری که توسط مددجویان کمیته امداد در روستای نوده پشنگ این شهرستان در حال اجرا است را در کشور بی نظیر دانست و افزود: براساس بررسی های صورت گرفته برای برق رسانی این مجتمع ۱۸۰ میلیون تومان نیاز است که در صورت تامین، خانواده های تحت پوششی که در این مجتمع فعالیت کنند توانمند خواهند شد و نیازی به کمک های کمیته امداد نخواهند داشت.

,

 

,

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمک های صورت گرفته به مددجویان گنابادی تصریح کرد: متاسفانه طی چند ماه گذشته بیمه تامین اجتماعی تعداد ۲۰۰ نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد گناباد قطع شده که نیاز جدی به ورود رئیس کمیته امداد به این موضوع داریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه