اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دیر:

اقدام شتاب زده ترامپ اسراییل را به بن بست استراتژیک می کشاند

اقدام شتاب زده ترامپ اسراییل را به بن بست استراتژیک می کشاند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیدالشهدا دیر گفت: اقدام شتاب زده ترامپ اسراییل را به بن بست استراتژیک می کشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمندصبح امروز در گفتگو با سپاس؛ اظهار داشت: اعلام قدس شریف به عنوان پایتخت اسراییل توسط رییس جمهور آمریکا و خشنودی نتانیاهو و همراهی برخی حکام مرتجع عرب نه تنها اعتراض شدید مسلمانان بلکه با موضعگیری تند همراهان کاخ سفید نیز مواجه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

 

,

وی گفت: شکست های پی در پی برنامه های اسراییل از جنگ های ۳۳روزه تا زوال خلافت داعش درسال ۲۰۱۷موجب آشفتگی و بهم ریختگی و موج یاس و ناامیدی در نخبگان جامعه صیهونیستی شده است و این اقدام به نوعی نقطه امیدی برای آنان قلمداد می گردد.
حجت الاسلام رضایی اندیشمند افزود: باتوجه به پایین آمدن میزان محبوبیت ترامپ و احتمال استضاح وی با این اقدام او درپی رضایت و جلب نظر لابی های صهیونیسم موسوم به آیپک می باشد.

,
,

رضایی اندیشمند گفت: اما با این اقدام شتابزده ترامپ اسراییل را مانند کردستان عراق به بن بست استراتژیک خواهد کشاند و این اقدام روند زوال و نابودی اسراییل را تسهیل می کند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دیر تصریح کرد: آمریکا به جای تعیین پایتخت برای اسرائیل دنبال گورستانی برای دفن لاشه صهیونیست باشند.

,

رضایی اندیشمند در پایان خاطرنشان کرد: با این اظهار دونالد ترامپ رئیس جمهور مرگ قطعی و حذف یقینی اسرائیل رقم خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه