اخبار داغ

صرفأجهت اطلاع؛

فوتبال رودبارجنوب حامی ندارد/تیم شهرداری ،رو به انزواست

فوتبال رودبارجنوب حامی ندارد/تیم شهرداری ،رو به انزواست
تیم فوتبال شهرداری رودبارجنوب با وجود قهرمانی لیگ دسته سه کشوری‌ امروزه با فقر شدید حمایتی و نبود اسپانسر مواجه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، تضمین سلامت روانی جامعه،در گرو توجه به سلامت جسمانی اقشار مختلف جامعه؛از جمله جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

اشاره به این امر مشهود،در سخنرانی های مقام معظم رهبری در جمع مسئولین و خود جوانان،بسیار جای تأمل دارد.که ایشان،اولین مقام رسمی یک کشور اسلامی،سلامت اخلاقی جامعه را،معلول توجه مسئولین به امور ورزش،وجوانان ورزشکار و فراهم آوردن شرایط برای آنان میداند.

,

چه بسا مسئولینی که از وظایف خود،فقط امضا کردن و بازدید از پروژه ها را میشناسند و این امر مهم،که از مهم ترین برنامه های اجرایی در کشور است غافلند...

,

در شهرما،تعداد جوانان با استعداد و تلاشگر کم نبوده و نیست و اما در این میان...

,

حمایت و پشتیبانی مسئولین واقعابیش از انداره باعث پشت گرمی و گاهاً جراحت برای جوانان بوده...

,

متاسفانه استعدادهای منطقه ی ما،همگی در زمینه ورزش،رو به انزواست؛این امر،امری مشهوداست.!!اما باز هم باید بگوییم تا تعدادی،بارها بشنوند تا شاید ذره ای وجدان کاریشان بیدار شود!

,

دریغ از کمک های مالی و حمایت های عاطفی،فقط میتوانند تماشاگر بازی و تلاش جوانان خود باشند،و به هیچ عنوان توجه نمیکنند که تمرین های این جوانان با کدام امکانات رفاهی انجام میپذیرد!؟

,

کدام سرمربی،در کجای دنیا از جیب خودش باید اعضای تیم را،در تمرین و مسابقه از هر نظر؛حتی آب آشامیدنی همراهی میکند!؟

,

چرا باید تیم فوتبال شهرداری ما،که قهرمانی لیگ دسته سه کشوری‌،یکی از درخشان ترین نقاط کارنامه آن است؛حتی لباسی مشخص نداشته باشد؟!؟

,

بدیهی است که این استعداد،هیچ روحیه ای برای ادامه نخواهد داشت و مسبب این اتفاق،چیزی به جز کم توجهی و گاهاً بی توجهی مسئولین نیست!!!

,

مسئولین متوجه فرمایشات مقام عظمی ولایت،حضرت آیت الله خامنه ای مدظله االعالی باشند که ایشان اصل خدمت مسئولان ورزشی را،ایجاد اشتیاق به ورزش میبینند.اما کار بالادستی های ورزش شهرما،سرکوب کردن استعداد،ونابودکردن روحیه ورزشی جوانان برومند است.

,

جوانانی که با هزار زحمت مورد حمایت مالی اندک ارگان های دولتی بودند،حال باید برای شرکت در مسابقه ها،نگران نداشتن لباس و کفش ورزشی مناسب باشند!؟؟؟

,


آیا وظیفه خود جوانان است که به صورت شخصی و بدون حامی،مسافتی را طی کنند تا به محل برگزاری مسابقات برسند!؟؟؟

, ,
,

اگرقرارباشد مخارج به صورت کامل،به عهده تک تک این جوان های متعهد باشد؛پس چگونه میشود که ارگان های حامی ورزش و جوانان در شهرستان فعال است!؟؟؟

,

چگونه میشود کسی،در جامعه ای اسلامی حق افرادی که زحمت میکشند و باعث افتخار یک شهر میشوند را ادا نکند!؟؟؟

,

مطمئنا مسئولین شهرما در این دسته قرار نخواهند گرفت چون خود جوانان با سختی و مشقت تمام،ظاهر ماجرا را حفظ میکنند؛چون ارزش های قهرمانی،روحیاتشان را پرورانده است!

,

به امید روزیکه حامیان اصلی تیم فوتبال شهرداری رودبارجنوب،به مسائل ریز گفته شده توجه کند و در حل این مسائل کمک دست مربی و سرمربی باشند؛که تا به امروز تنهایی بار سنگین این مسئولیت را به دوش کشیده اند!!!

,

جمعی از جوانان فوتبال دوست دغدغه مند شهرستان رودبارجنوب

,

شهرستان رودبارجنوب در 330کیلومتری جنوب استان کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه