اخبار داغ

جشنواره اولین واژه (آب) در بوکان برگزار شد

جشنواره اولین واژه (آب) در بوکان برگزار شد
جشنواره اولین واژه آب با حضور مسوولین شهرستانی صبح امروز در مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ بوکان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، جشنواره سراسری فراگیری نخستین واژه (آب) ,ویژه دانش آموزان کلاس اول تا ششم ابتدایی مدارس منتخب شهر بوکان صبح امروز ۲۳ اذرماه با حضور مسئولان شهرستانی در فرهنگ سرای سیمرغ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بوکان طی سخنانی در این جشنواره با اشاره به اینکه واژه آب اولین واژه ایست که دانش آموزان آموزش می بینند اظهار داشت: با توجه به اینکه واژه آب از حرف اول و دوم حروف الفبای فارسی تشکیل شده است آب اولین کلمه ایست که دانش آموزان خواندن و نوشتن آن را فرا می گیرند و لازم است که از همین زمان فرهنگ صحیح مصرف آب به کودکان آموزش داده شود تا این فرهنگ از کودکی در آنها نهادینه شود.

,

سلمان خدایاری عنوان کرد: آب موهبتی الهی است که خداوند آن را در اختیار انسان قرار داده و بهترین راه تشکر و قدردانی ما از خداوند استفاده بهینه و مصرف صحیح آب و جلوگیری از اسراف است و شما کودکان بایستی حامیان خوبی برای آب باشید و فرهنگ مصرف درست آب و اهمیت آنرا به خانواده هایتان انتقال دهید.

,

در ادمه برنامه مدیرت اموزش و پرورش بوکان نیز طی سخنانی عنوان کرد: شما کودکان بوکانی همچنان که به عنوان همیار پلیس، همیار بابابرقی و … انتخاب شدید لازم است در این همیاری نیز علاوه بر اینکه خود در مصرف آب صرفه جویی می نمایید، مصرف بهینه آب را به اعضای خانواده نیز یادآوری نمایید.
سلیمان مام عزیزی افزود: امروزه مأموریت های آموزش و پرورش متنوع شده و هرچند رسالت اصلی این نهاد تعلیم وتربیت است ولی باید گفت فرزندان ما باید به خوبی یاد بگیرند چگونه در دنیای امروز زندگی کنند، چگونه با دیگران زندگی کنند و یاد بگیرند چگونه از منابع محدودی که دارند به بهترین نحو استفاده کنند.
نواختن زنگ آب توسط مسئولان حاضر در جلسه ، تدریس واژه آب به صورت نمادین، اجرای نمایش و مسابقه توسط گروه نمایش از جمله برنامه هایی بود که در جشنواره فراگیری نخستین واژه انجام شد.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه