اخبار داغ

عضو شواری شهر نیشابور:

کارگران و کارمندان شهرداری به سختی زندگی خود را می گذرانند

کارگران و کارمندان شهرداری به سختی زندگی خود را می گذرانند
عضو شواری اسلامی شهر نیشابور با انتقاد از عملکرد شهردار گفت: متأسفانه کارگران زحمتکش شهرداری بدلیل عدم دریافت حقوق به سختی زندگی خود را می گذرانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی باری عضو شورای اسلامی شهر نیشابور در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز، با انتقاد از عملکرد شهردار گفت: همه ما باید بدانیم کارگران نارنجی‌پوش خادمان بی‌ادعا و زحمت‌کش‌ترین گروه جامعه هستند چراکه اگر نباشند آلودگی تمام شهر را در برمی‌گیرد، کارگرانی که سرما و گرما برای آنان فرقی ندارد و در هر شرایط آب و هوایی زباله‌های شهر را جمع‌آوری و انتقال می‌دهند اما کسی این زحمات را به‌درستی نمی‌بیند و متأسفانه پس از گذشت 2 ماه هنوز این عزیزان حقوقی نگرفته‌اند و خود را شرمنده خانواده می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز, .,


وی ادامه داد: هرچند می‌دانیم وضعیت اقتصادی شهرداری مناسب نیست ولی از شهردار درخواست می‌کنم پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری را در اولویت قرار دهند.

از تیم مهندس پژمان، شهردار سابق مشهد و دوستان سرمایه‌گذار خبری نیست

مجتبی باری در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از انتخاب نجفی به‌عنوان شهردار نیشابور مدافعان وی می‌گفتند اگر نجفی شهردار نیشابور نوبت مهندس پژمان، شهردار سابق مشهد و دوستانشان را برای سرمایه‌گذار به نیشابور می‌آورم پس چرا خبری نیست، عملکرد شهردار در حوزه جذب سرمایه‌گذار قابل دفاع نیست.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهرستان در ادامه گفت: بازدیدهای هفتگی شهردار و تیم همراه یک کار خلاقانه و ارزشمند به نظر می‌رسد، اما پیگیری و ارائه گزارش بازدیدها مورد انتظار شورای اسلامی است.

وی ضمن انتقاد از وضعیت فرهنگی شهرستان اظهار کرد: علی‌رغم تذکرات مکرر در جلسات شورا بازهم هیچ تغییر چشمگیری در عرصه فرهنگی اجتماعی از سوی شهرداری در سطح شهر اتفاق نیفتاده است.

,
, .,
,
, از تیم مهندس پژمان، شهردار سابق مشهد و دوستان سرمایه‌گذار خبری نیست,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه