اخبار داغ

تراژدی بی پایان جاده ها

حرکت لاک پشتی چهارخطه بروجن-شهرکرد/حادثه شلمزار زنگ خطر را به صدا در آورد

حرکت لاک پشتی چهارخطه بروجن-شهرکرد/حادثه شلمزار زنگ خطر را به صدا در آورد
امید می‌رود عملیات چهار خطه بروجن شهرکرد روزی به اتمام برسد تا مسافران و رانندگانی که از این مسیر عبور می‌کنند با اطمینان خاطر به راه خود ادامه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار،جاده شهرکرد-بروجن یکی از محورهای اصلی استان چهارمحال و بختیاری به حساب می‌آید که بخش عظیمی از ناوگان حمل و نقل سنگین و ترانزیت کشور از اینجا عبور می‌کند.

چهارخطه شهرکرد_بروجن از طریق شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در حال اجراست و طبق وعده مسئولان استانی این پروژه قرار بود در تیرماه امسال به بهره برداری برسد اما عملیات چهار خطه شدن آن به کندی پیش می‌رود و به نظر می رسد با حرکت لاک پشتی این پروژه تا افتتاح آن راه زیادی باقی مانده باشد.

این پروژه در حالی با حرکت لاک پشتی پیش می رود که در برخی ماه‌های سال شاهد تصادفاتی در این محور هستیم و سوانح رانندگی در این مسیر صفحه حوادث رسانه ها را خالی نمی گذارد.

جمعی از دانشجویان و کارمندانی که هر روز این مسیر را طی می کنند ضمن گلایه از پیشرفت کند این پروژه از مسئولان درخواست دارند هرچه زودتر این جاده را تکمیل کرده تا کمتر شاهد حوادث و تصادفات در این جاده باشند.

آنان معتقدند به دلیل عبور و مرور زیاد خودروها باید با شتاب دادن به اجرای این پروژه جلو خسارت های ناشی از سوانح رانندگی در این مسیر را گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,

 

, ,
حادثه شهرکرد شلمزار زنگ خطر را به صدا در آورد

یک دانشجو اهل شهر فرادنبه در گفتگو با کلار، اظهار داشت: حوادث جاده ای دل هر انسانی را به درد می آورد؛ حادثه ای که چند روز پیش در جاده شهرکرد شلمزار رخ داد شش نفر جان خود را از دست دادند و چند نفر دیگر هم مصدوم شدند این حوادث تا کی باید ادامه داشته باشد چرا پیش از اتفاق افتادن چنین حوادثی فکری به حال جاده ها نمی کنند.

وی ادامه داد: حادثه شهرکرد شلمزار باید زنگ خطری باشد تا برای تکمیل چهارخطه شهرکرد-بروجن و دیگر جاده های استان هر چه زودتر اقدام کرد.

لزوم سرعت بخشیدن به پروژه چهارخطه بروجن-شهرکرد

یکی از رانندگان هم که به خاطر شرایط کاریش هر روز از این جاده عبور می کند گفت: برای امنیت و کاهش سوانح رانندگی در این مسیر باید عملیات چهارخطه کردن این محور که مدتهاست در دست اجرا قرار گرفته با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی که جاده بروجن-شهرکرد را یکی از پرترددترین محورهای استان چهارمحال و بختیاری می داند بر این باور است که در صورت تلاش بیشتر مسئولین می توان در مدت زمانی کوتاه شاهد تکمیل این پروژه بود.
 
, حادثه شهرکرد شلمزار زنگ خطر را به صدا در آورد,
,
, کلار,
,
,
,
, لزوم سرعت بخشیدن به پروژه چهارخطه بروجن-شهرکرد,
,
,
,
,
,
,
, ,
 
,
وضعیت نامناسب جاده ها مهمترین عامل وقوع حوادث است

یک راننده کامیون پایه یک آشنا به حوادث جاده ای در گفتگو با کلار، اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل تصادف وضعیت نامناسب جاده ها و پایین بودن سطح استاندارد فنی آنها است که می تواند یکی از عوامل اصلی وقوع حوادث جاده ای باشد.

روح ا... نادری ضمن بیان این که برای کاهش تلفات سوانح رانندگی باید به بهبود کیفیت جاده ها توجه اساسی کرد، گفت: بهبود جاده ها در کاهش تصادفات جاده ای می تواند بسیار موثر باشد.

وی تصریح کرد: منکر خطای راننده و عوامل انسانی در حوادث جاده ای نیستیم ولی غیراستاندارد بودن جاده ها یکی از مهمترین عوامل در بروز تصادفات شناخته می شود.

نادری افزود: امید می‌رود عملیات چهارخطه بروجن شهرکرد روزی به اتمام برسد تا مسافران و رانندگانی که از این مسیر عبور می‌کنند با اطمینان خاطر به راه خود ادامه دهند.
, وضعیت نامناسب جاده ها مهمترین عامل وقوع حوادث است,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه