اخبار داغ

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب:

پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه فاضلاب شهری میاندوآب/ ساحل راست زرینه رود در اولویت اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب شهری است

پیشرفت ۶۰ درصدی شبکه فاضلاب شهری میاندوآب/ ساحل راست زرینه رود در اولویت اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب شهری است
رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب گفت: شبکه فاضلاب شهری در میاندوآب از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است و در صورتی که اعتبارات لازم به موقع تامین شود، در آن صورت احتمالا تا پایان سال 97 این پروژه به اتمام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پرویز خیرفام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه بازدید فرماندار میاندوآب از پروژه های شبکه آب و فاضلاب، اظهار کرد: با اقدامات و تلاش های انجام گرفته، پمپاژ فاضلاب ساحل راست زرینه رود از حدود یک ماه آینده شروع می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب افزود: در صورتی که اعتبارات لازم به موقع تامین شود، در آن صورت احتمالا تا پایان سال ۹۷ این پروژه به اتمام برسد.

,

وی با بیان اینکه امسال برای فاضلاب در میاندوآب ۱۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است، گفت: از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز ۳۰ میلیارد ریال مصوب شده است که ۱۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

,

خیرفام با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری در میاندوآب از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است، تصریح کرد: بیشتر عملیات ما قبلا در ساحل چپ انجام گرفته و به همین دلیل ساحل راست زرینه رود در اولویت اجرا و تکمیل شبکه قرار داشته و اعتبارات اختصاص یافته را به ساحل راست انتقال می دهیم تا شبکه تکمیل شود.

,

رئیس اداره آب و فاضلاب میاندوآب اظهار کرد: هم اکنون یک پیمانکار در حال فعالیت بوده و پیمانکار دیگری نیز تا یک ماه آینده کار خود را شروع می کند و از سوی دیگر پیگیر هستیم تا پیمانکار سوم هم در این راستا فعال شود.

,

وی در مورد  بودجه ۷۰۰ میلیارد ریالی که چند سال پیش گفته می شد از محل اعتبارات احیای دریاچه ارومیه در تکمیل شبکه فاضلاب میاندوآب استفاده خواهد شد نیز گفت: این بودجه به صورت یک جا نبود، بلکه به تناسب اعتبارات و توان دولت بود که امسال ۳۰ میلیارد ریال آن مصوب و حدود ۱۵ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و قبل از آن نیز ۳۹ و ۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه