اخبار داغ

رئیس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی:

در سال 97 تولیدکنندگان و صنعتگران استان مالیات کمتری پرداخت می کنند

در سال 97 تولیدکنندگان و صنعتگران استان مالیات کمتری پرداخت می کنند
بهبودی کاهش سهم مالیات استان از درآمد های مالیاتی رایادآورشد وگفت: درسال ۹۷ تولیدکنندگان و صنایع استان نسبت به سال ۹۶ مالیات کمتری پرداخت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار ،  داوود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان بستان آباد با تشریح بودجه سال آتی اظهار داشت: بودجه ۹۷ بارویکرد جذب منابع غیردولتی وحمایت ازسرمایه گذاری بخش خصوصی باحمایت دولتی بسته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار شهریار,


وی ادامه داد:بسیاری از پروژهای نیمه تمام با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت های دولت در سال۹۷ به اتمام خواهند رسید.

,
,


 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان   همچنین استفاده از دانش روز و نوسازی تجهیزات و تاسیسات را در افزایش سرعت پیشرفت وتوان رقابت با رقبا ضروری برشمرد وگفت: هر واحد صنعتی که از علوم دانش بنیان بهره نبرده باشد محکوم به فناست و نمیتواند در بازارهای رقابتی دنیا وارد شود.

,
,  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ,


وی ریشه کن کردن فقر مطلق را از اهداف اصلی در بودجه ۹۷ برشمرد و ادامه داد: در بودجه سال آینده بحث هدفمندی یارانه ها طوری اجرا می شود که اقشار نیازمند از این طرح نفع بیشتری ببرند.

,
,


بهبودی در پایان کاهش سهم مالیات استان از درآمد های مالیاتی رایادآورشد وگفت: درسال ۹۷ تولیدکنندگان و صنایع استان نسبت به سال ۹۶ مالیات کمتری پرداخت خواهند کرد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه