اخبار داغ

امام جمعه خوی:

شخصیت ترامپ غیرعادی و ماجراجویانه است/ ترامپ زمینه انتفاضه جدید و بزرگ را فراهم کرد

شخصیت ترامپ غیرعادی و ماجراجویانه است/ ترامپ زمینه انتفاضه جدید و بزرگ را فراهم کرد
امام جمعه خوی گفت: سخنان ترامپ در مورد اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل زمینه انتفاضه جدید و گسترده را فراهم کرد و نباید در این زمینه تاثیر داماد و مشاور صهیونیست ترامپ را ندیده گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام سید رضی شکوری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: در رابطه با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس و یا انتقال سفارت آمریکا به قدس دو موضوع مطرح است، ابتدا ریشه های تصمیم ترامپ است که چرا این تصمیم را گرفت نخست می توان گفت ترامپ یک شخصیت غیرعادی و ماجراجویانه دارد که مشابه این اقدامات را در موضوعات دیگر هم انجام داده و نکته دیگر بهره گیری سیاستمداران آمریکایی از حماقت ترامپ برای عملی کردن اهداف شوم خود در غرب آسیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: سالیان متمادی است که سیاستمداران آمریکایی اهداف نامشروعی را در خاورمیانه دنبال می کنند از جمله موضوع قدس؛ سالها می خواستند این قضیه را مطرح کنند که نمی توانستند و نهایتا ترامپ آن را مطرح کرد.

,

حجت الاسلام شکوری تاکید کرد: داماد و مشاور ترامپ یکی از صهیونیست های معلوم الحال است که طبیعتا در تصمیمیات او به خصوص در مورد رژیم اشغالگر قدس نقش اساسی را ایفا می کند.

,

خطیب جمعه خوی با اشاره به فشار صهیونیسم بین الملل به سردمداران آمریکا و حکومت آمریکا مبنی بر حمایت از رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: شکست های زنجیره ای آمریکا در غرب آسیا مثل شکست در عراق و سوریه و لبنان و سایر جاهایی که این ها دست داشتند و به قول خودشان در صدد ایجاد خاورمیانه بزرگ بوده و کشورهای اسلامی را تکه تکه بکنند و موفق نشدند.

,

اقدام ترامپ موجب اتحاد و انسجام پیروان مذاهب در حمایت از فلسطین شده است

,

وی با بیان اینکه این اقدام زمینه یک انتفاضه جدید و بسیار گسترده از انتفاضه های قبلی را فراهم ساخته است، ادامه داد: این تصمیم افکار عمومی جهان و بین المللی را علیه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس تحریک کرده و یک نوع وحدت و انسجام جدی در میان پیروان مذاهب اسلامی مبنی بر حمایت از فلسطین به وجود آمده و داره اجرایی می شود و هر روز شاهد هستیم که در کشورهای مختلف جهان اعم از اسلامی و غیر اسلامی مسلمانان و غیرمسلمانان علیه این موضوع موضع گیری کرده و راهپیمایی می کنند.

,

حجت الاسلام شکوری بیان داشت: طرح مجدد ضرورت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس در افکار عمومی جهان و مسلمانان جهان است نکته دیگری است که با مرور زمان این موضوع به فراموشی سپرده می شد و این اقدام موجب طرح دوباره آن شد.

,

امام جمعه خوی با تاکید بر افشای مجدد چهره منافقانه برخی از سران کشورهای عربی، ادامه داد: افشای مجدد چهره منافقانه برخی از سران کشورهای عربی که حتی در کنار هم می نشستند نمی توانستند تصمیم گیری کنند، معلوم شد که اینها دست در کاسه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دارند.

,

وی اذعان داشت: سالهاست مسئله سازش اعراب اسرائیل از سوی آمریکا مطرح می شود که این قضیه مجددا با شکست قطعی مواجه شد این ها مسائلی هستند که تاکنون کاملا ملموس بوده و در آینده هم اعتراض می شود که یک انتفاضه جدید و گسترده تر به وجود می آید و ان شاالله زمینه ای برای از بین رفتن رژیم اشغالگر قدس و آمریکا بشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه