اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان:

اجرای طرح ترویج فرهنگ سلامت در 11 مدرسه سامان

اجرای طرح ترویج فرهنگ سلامت  در 11 مدرسه سامان
رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: 11 واحد آموزشی در بحث ترویج فرهنگ سلامت مدارس مروج سلامت مشغول به اجرای این طرح در شهرستان سامان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سامان ما، روز گذشته همایشی به منظور تقدیر از مدیران و فعالان امر سلامت در عرصه بهداشت مدارس و مروج سلامت در سامان با حضور محمد دهقانی رئیس آموزش و پرورش سامان و مهندس خلیلی سرپرست شبکه بهداشت شهرستان و معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان سامان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما،,

محمد دهقانی با بیان اینکه ۷۰ واحد آموزشی در سامان وجود دارد که از این تعداد ۱۱ واحد آموزشی در بحث ترویج فرهنگ سلامت مدارس مروج سلامت مشغول به اجرای این طرح می‌باشند افزود: این طرح به ارتقای سلامت دانش آموزان در مدارس می‌ پردازد وزمینه مراقبت از خودو فرهنگ خود مراقبتی و آموزش همسالان که منجر به توانمندسازی دانش آموزان برای زندگی سالم است.

,


دهقانی با بیان اینکه فرهنگ خودمراقبتی باعث اعتماد به نفس و عزت نفس در دانش آموزان می‌شود بیان داشت: برنامه این مدارس منجربه بهبود شرایط فیزیکی و بهداشتی در محیط مدرسه ودرنهایت سلامت جسمی وروانی در دانش آموزان و بهبود الگوی تغذیه دانش‌آموزان می شود.

وی با اشاره بر اینکه بابرنامه ریزی آموزش و پرورش سامان درمدارس مختلف این شهرستان بصورت مستمر ومنظم جلسات آموزش خانواده برگزار می شود، عنوان کرد: این برنامه مشارکت اساتید و کارشناسان مراکز مختلف را می طلبدتا دراین جلسات شرکت نموده و خانواده ها را در مورد مسائل مختلف بهداشت فردی و آسیب های اجتماعی آگاه کنند.

محمد دهقانی اشاره کرد: درمدارس باید بیشتر به نیازهای دانش آموزان و زمینه های اجتماعی مذهبی و فرهنگی جامعه که رضایت منطقی دانش‌آموزان وخانواده هارا فراهم کند بیندیشیم.

,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

 

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه