اخبار داغ

پس از وقفه چندماه؛

کارخانه آسفالت 120 تنی شهرداری خاش مجدداً راه اندازی شد

کارخانه آسفالت 120 تنی شهرداری خاش مجدداً راه اندازی شد
شهردار خاش گفت: کارخانه آسفالت 120 تنی شهرداری خاش مجدداً راه اندازی شد و تا پایان امسال بیشتر معابر و خیابان های این شهرستان ترمیم و آسفالت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید تمندانی در گفت و گو با تفتان ما با اشاره به جدول گذاری خیابان امام جعفر صادق (ع)در محله اسلام آباد، اظهار کرد:  با هدف ایمن سازی معابر و سهولت در تردد شهروندان به خصوص قبل از شروع فصل بارندگی و دفع آب های سطحی برای نخستین بار  عملیات جدول گذاری این خیابان آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از عملیات خاک برداری ،خاک ریزی و تسطیح در فاز نخست در دستور کار شهرداری قرار گرفت، گفت: در راستای اجرای این طرح عملیات تسیطح و رگلاژ بستر به میزان چند هزار متر مربع، انجام عملیات خاکبرداری در هفته های اخیر انجام شده است.

تمندانی با اشاره به آغاز عملیات جدول گذاری دسترسی  بلوار پیامبر اعظم(ع)، افزود: در راستای بهسازی و آسفالت معابر و محلات سطح شهر کارخانه تولید آسفالت شهرداری خاش با تامین قیر مورد نیاز آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی و بهسازی فضاها و زیرساخت های شهری، تصریح کرد: در این راستا عملیات بهسازی جدول گذاری ورودی خیابان وحدت با تلاش پرسنل این شهرداری  به اتمام رسیده است.

شهردار خاش خاطرنشان کرد: اقدامات این شهرداری در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهر صورت می‌گیرد و نقش به سزایی در زیباسازی فضاهای شهری دارد.

وی اذعان کرد: خدمت جهادی و بی منت به شهروندان از شعارها و اهداف شهرداری است و در جهت جلب رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود.

تمندانی با بیان اینکه جدول گذاری معابر و خیابان ها به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر بسیار مهم است، اظهار کرد: این اقدامات عمرانی مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور کار شهرداری قرار دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه