اخبار داغ

مسئولان بهارستانی در تب و تاب تنظیم قیمت‌های بازار/ کنترل قیمت‌ها در آستانه شب یلدا

مسئولان بهارستانی در تب و تاب تنظیم قیمت‌های بازار/ کنترل قیمت‌ها در آستانه شب یلدا
باتوجه به نزدیکی شب یلدا و برخی ناهماهنگی‌ها در قیمت‌های کالاهای مورد نیاز شهروندان، کمیته تنظیم بازار شهرستان بهارستان تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کمیته تنظیم بازار شهرستان بهارستان به ریاست سیف‌الله علامی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان بهارستان و با حضور تعدادی از رؤسای ادارت و مسؤولان بهارستانی در محل دفتر معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان بهارستان با موضوع تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان تشکیل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش، هدف و موضوع اصلی تشکیل کمیته تنظیم بازار شهرستان بهارستان، رسیدگی به موضوع تامین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان بهارستانی به ویژه در شب یلدا و تشدید بازرسی‌ها و کنترل قیمت‌ها بود.

,

همچنین باتوجه به نزدیکی شب یلدا و ضرورت کنترل و نظارت بر اصناف در این جلسه مقرر شد اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان بهارستان تمهیدات و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد، تا کالاها و اقلام مورد نیاز مردم با قیمت مناسب و تعیین شده در اختیارشان قرار بگیرد، و بی‌تردید در این بین با متخلفان نیز به شکل جدی و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

,

لازم به ذکر است که افزایش کنترل و بازرسی از اصناف در خصوص کم فروشی و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفین از تصمیماتی بود که در این جلسه در خصوص آن بحث و تصمیم‌گیری شد، تا با انجام تمهیدات لازم توسط ادارات و مسؤولان مربوطه از هرگونه اجهاف در حق شهروندان پیشگیری شود.

,

درپایان ناگفته نماند که باتوجه به نارضایتی شهروندان از کم فروشی یا گران فروشی تعدادی از واحدهای صنفی به ویژه برخی میوه فروشان، برگزاری این کمیته می تواند تاثیر به‌سزای در کاهش این نارضایتی‌ها و آسودگی خاطر شهروندان نسبت به تخلفات عده‌ای باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه