اخبار داغ

امام جمعه بخش گلستان:

9 دی ماه، آرمان شهدا را به جهانیان یادآور می شویم

9 دی ماه، آرمان شهدا را به جهانیان یادآور می شویم
امام جمعه بخش گلستان گفت: با اینکه عوامل فتنه سعی داشتند خون شهدا از ذهن مردم پاک شود، اما ملت ایران حتی لحظه‌ای آرمان و خون شهدا را فراموش نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با بیان اینکه اهمیت مراسم 9 دی و شرکت شهروندان در آن بسیار بالا می باشد، بیان داشت: شرکت در این مراسم به نوعی تجدید بیعت با معمار کبیر انقلاب و انقلاب اسلامی می باشد و به دلیل بازتاب‌های رسانه‌ای، شرکت در مراسم 9 دی بسیار حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی باتاکید بر حضور در عصر غیبت کبری امام عصر(عج) و شرایط روز دنیا و منطقه، تشریح کرد: امروز وظیفه و مسئولیت هر یک از ما دوچندان است چراکه بنابر فرموده امام رضا (ع) گرچه در دوران غیبت جسم امام زمان (عج) دیده نمی شود، اما همه ما می توانیم حضور ایشان را حس کنیم و به همین منظور می بایست وظیفه خود را در قبال آماده‌سازی حکومت جهانی اسلامی انجام دهیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین صفایی در رابطه با اشتباهات مسلمانان در گذشته و در خصوص امام زمانشان، بیان داشت: مسلمانان در گذشته با گیر افتادن در مسیر ضلالت، به مدت  ۲۵ سال امام علی (ع) را خانه نشین کردند و همینطور پس از آن ماجرای صلح امام حسن مجتبی (ع) و واقعه عاشورا به وقوع پیوست، و امروز ما باید با عبرت گرفتن از گذشتگان و گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری دچار آن اشتباه نشویم.

,

وی با اشاره به این موضوع که در طول تاریخ همیشه مردم به دو دسته تقسیم شده‌اند، تشریح کرد: گروهی از مردم سعی در پیروی از امامان زمان خود داشتند و گروه دیگر در مقابل آن‌ها قرار گرفته بودند، که همان بحث مظلوم و ظالم می باشد که ظالمین سعی در جلوگیری از رشد ائمه و خط فکری آن‌ها و اسلام دارند.

,

امام جمعه بخش گلستان همچنین در رابطه با اینکه این زمان بسیار زمان عجیبی برای امتحان می باشد، تاکید داشت: ولایت فقیه در اصل همان ولایت پیامبر اکرم (ص) است و 9 دی فرصتی برای تجدید بیعت با این ولایت می باشد که باید آن را مغتنم شمرد.

,

وی بر لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان در راهپیمایی 9 دی ماه تاکید داشت و گفت: برخی از مسئولین در تظاهرات‌ها و راهپیمایی‌هایی که در سطح شهرستان برگزار می شود، شرکت نمی کنند که این اشکال بر آن‌ها وارد است.

,

این مقام مسؤول درپایان باتوجه به اینکه عوامل فتنه سال 88 هدفشان بی‌ارزش کردن خون و آرمان شهدا و به فراموشی سپرده شدن آن بود، افزود: 8 دی ماه سال جاری پس از نماز جمعه با برگزاری برنامه‌‌ای و روز بعد آن یعنی 9 دی ماه با حضور حداکثری شهروندان بهارستانی و مسئولان نشان خواهیم داد که آرمان، هدف و خون شهدا در بین مردم فراموش نشده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه