اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج :

پایان 14ماه فرار از قانون/متهم پرونده قتل مسلحانه در فنوج دستگیر شد

پایان 14ماه فرار از قانون/متهم پرونده قتل مسلحانه در فنوج دستگیر شد
فرمانده انتظامی فنوج گفت: با عملیات ضربتی پلیس، متهم پرونده قتل مسلحانه دو جوان پس از 14ماه فرار در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن سرگزی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری یک قاتل مسلح در شهرستان فنوج، اظهار داشت: در پی قتل مسلحانه دو جوان در مهر ماه سال 95 و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری این قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

وی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که مردی 46 ساله است را شناسایی کردند.

,

فرمانده انتظامی فنوج با اشاره به دستگیری متهم این پرونده، بیان کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان دستگیر و به فرار 14 ماهه وی پایان دادند.

,

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان پلیس علت قتل اختلاف شخصی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

سرگزی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت مردم بوده و با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت شهروندان برخورد می کند، گفت: افرادی که قصد دارند دست به اقدامات خلاف قانون زده و موجب برهم خوردن نظم و امنیت شهروندان شوند باید بدانند که نیروی انتظامی همواره هوشیار و بیدار بوده و با آنان برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج  در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی امری ضروری است، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و اقدام مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 

,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه