اخبار داغ

نامه مهم مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس به وزیر نیرو

نامه مهم مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس به وزیر نیرو
مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در نامه ای به وزیر نیرو از وی خواهان اقدام ضربتی برای رسیدگی به بحران آب در خراسان جنوبی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس به وزیر نیرو نامه ای نوشتند که متن نامه بدین شرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
بسم الله الرحمن الرحیم
,
 
,
برادر ارجمند جناب آقای دکتر اردکانیان 
,
وزیر محترم نیرو
,
 
,
سلام علیکم
,
 
,
احتراماً، همانگونه که استحضار دارید بروز پدیده خشکسالی و استمرار 18 ساله آن در استان خراسان جنوبی باعث بروز مشکلات عدیده از جمله کاهش شدید منابع آبی این استان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، شرب و ... گردیده و اکنون این استان به لحاظ وضعیت منابع آبی در وضعیت بحرانی و بسیار بغرنج قرار دارد و بیم آن می رود در صورت استمرار این وضعیت در سالهای آتی با مشکلات عدیده امنیتی و اجتماعی ناشی از خالی‌شدن مرزها از جمعیت با توجه به تشدید پدیده مهاجرت مواجه گردیم. 
,
 
,
 
,
در این راستا اتخاذ تدابیر اساسی و عاجل از جمله موضوعات پروژه بارور کردن ابرها و  پروژه انتقال آب به این استان بیش از گذشته احساس می گردد.
,
 
,
 
,
لذا با عنایت به توضیحات مطروحه و به منظور برون رفت از وضعیت موجود، خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز به منظور علمیاتی نمودن پروژه مذکور و کارهای مطالعاتی در این زمینه مساعدت و اقدامات اساسی را مبذول و از نتیجه اینجانبان را نیز مطلع فرمایید.
,
 
,
سید محمد باقر عبادی
,
نماینده مردم شریف بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس
,
 
,
محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم شریف فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس
,
 
,
فرهاد فلاحتی نماینده مردم شریف قائنات و زیرکوه در مجلس
,
 
,
نظر افضلی نماینده مردم شریف نهبندان و سربیشه در مجلس
,
٢١ آذرماه ١٣٩٦
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه