اخبار داغ

رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان گلستان:

اقتصاد مقاومتی با میدان دادن به بخش خصوصی محقق می شود/مرثیه خوانی برای اقتصاد کشور، رونق نمی سازد

اقتصاد مقاومتی با میدان دادن به بخش خصوصی محقق می شود/مرثیه خوانی برای اقتصاد کشور، رونق نمی سازد
رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان گلستان با بیان این مطلب که فعالیت واحد های تولیدی در شرایط موجود کشور بسیار مشکل می باشد، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی با میدان دادن به بخش خصوصی میسر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "الطفات کامیاب" رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان گلستان گفت: فعالیت واحد های تولیدی در شرایط موجود کشور بسیار مشکل می باشد.

وی افزود: توجه به جوان ها باید یکی از اولویت های تصمیم گیران باشد، همچنین اقتصاد مقاومتی با میدان دادن به بخش خصوصی میسر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,
,
,

"کامیاب" افزود: می بایست تلاش کرد در جایگاه ویژه اتاق بازرگانی و خانه صنعت، معدن و تجارت مطالبه گری داشته باشیم، لذا تحقق اصل 44 با توجه دولت به بخش خصوصی امکان پذیر خواهد شد.

,

* مرثیه خوانی برای اقتصاد کشور، رونق نمی سازد

,

در همین راستا، "علی محمد چوپانی" رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اتاق گرگان در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: نیاز است نگاه ها تغییر کند و مرثیه خوانی برای اقتصاد کشور رسیدن به رونق را سخت خواهد کرد.

,

وی ضمن اشاره به اهمیت همکاری دستگاه ها با بخش خصوصی، عنوان کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی همکاری خوبی با پارلمان بخش خصوصی دارد لذا این همراهی ها موجب شکوفایی در زمینه های مختلف خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه