اخبار داغ

رئیس ستاد ارتش پاکستان:

اشغال فلسطین را مانند اشغال کشمیر می بینیم

اشغال فلسطین را مانند اشغال کشمیر می بینیم
سایت اردو زبان جئو پاکستان در گزارشی نوشت : سرلشکر قمر جاوید باجو، رئیس ستاد ارتش پاکستان، گفت که اهمیت مسئله فلسطین برای کشورش همانند مسئله کشمیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل کوگانا، سایت اردو زبان جئو پاکستان در گزارشی نوشت : سرلشکر قمر جاوید باجو، رئیس ستاد ارتش پاکستان، گفت که اهمیت مسئله فلسطین برای کشورش همانند مسئله کشمیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،, کوگانا،,

باجو در جریان دیدار با ولید ابو علی سفیر فلسطین درکشورش در مقر ستاد عمومی ارتش پاکستان در اسلام آباد گفت: پاکستان صرفن ظر از آنچه واقعیت اشغال نامیده می شود مسائل مربوط به فلسطین و کشمیر پشتیبانی مردمی و صریح، اخلاقی و سیاسی پاکستان را به همراه داشته است.

,

همچنان از این موضع راسخ که بر اساس اصولی ثابت قرار دارد حمایت می کند و برسمیت شناختن بیت المقدس بعنوان پایتخت اسرائیل از سوی امریکا غیر قانونی است که اتحادیه عرب نیز آن را رد کرده است.

,


,
, ,


 وی در ادامه گفت: ایالات متحده اکنون دو دهه است که ایالات متحده بدون هیچ تحرک واقعی از صلح بین دو طرف می گوید اما ما هیچ نشانه ای از صلح پایدار میان فلسطین و اسرائیل نمی بینیم و حالا می بینیم که آن زمان قابل توجه را برای اشغال قطعی و به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل در نظر گرفته بوده اند.

,
,

 این نکته شایان ذکر است که اسلام آباد، نیمی از کشمیر را که تحت تصرف هندوستان است بخشی از خاک اشغال شده خود توسط آن کشور می داند بطوری که درگذشته این مسئله باعث شده است تا سه جنگ شدید بین دو کشور در سال های 1948، 1965 و 1971 رخ دهد و حدود 70 هزار نفر از هر دو طرف در طول این جنگ ها کشته شوند.

,

ترجمه: عبدالمجید اورا

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه