اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

باید بابت اقدامات اشتباه گذشته عذرخواهی کنیم/نباید از توانایی های خود غافل شویم

باید بابت اقدامات اشتباه گذشته عذرخواهی کنیم/نباید از توانایی های خود غافل شویم
رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که باید بابت اقدامات اشتباه گذشته عذرخواهی کنیم ، اظهار کرد: باید نسبت به عملکرد خود به نسل جوان پاسخگو باشیم و نباید توانایی های خود را نادیده بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "علی محمد چوپانی" رئیس اتاق بازرگانی گرگان ظهر امروز در دیدار با برخی فعالین حوزه فنی و مهندسی استان گلستان گفت: باید بررسی صورت گیرد که چرا در بخش اقتصادی در حد مطلوب موفق نشده ایم و راهکار آن چیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی با بیان این مطلب که باید نسبت به عملکرد خود به نسل جوان پاسخگو باشیم افزود: باید بابت اقدامات اشتباه گذشته عذرخواهی کنیم.

"چوپانی" اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در باب تولید ملی و اقتصاد مقاوتی زد وتصریح کرد: رهبر فرزانه انقلا، بر اهمیت اقتصاد مقاومتیٰ تاکید دارند چه بسا این امر موجب رونق تولید و افزایش صادرات است و چرخ تولید کشور با سرعت بیشتری به حرکت در خواهد آمد.

,
,
,

رئیس اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد:اتاق بازرگانی، بعنوان پارلمان بخش خصوصی نیاز به همکاری افراد صاحب نظر در حوزه های اقتصادی دارد؛ چه بسا، نباید از توانایی های خود غافل و آن را نادیده بگیریم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با بخش خصوصی همکاری  بیشتری داشته باشند چرا که این امر موجب پیشرفت اقتصاد کشور می باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه