اخبار داغ

نماینده مردم شهر های غرب گلستان در مجلس:

دولت باید بخشی از سود وامهای تولید را برعهده بگیرد/ کاهش سود بانکی موجب رونق تولید می شود

دولت باید بخشی از سود وامهای تولید را برعهده بگیرد/ کاهش سود بانکی موجب رونق تولید می شود
نماینده مردم شهرهای غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که دولت باید بخشی از سود وامهای تولید را برعهده بگیرد اظهار کرد: اگر بخواهیم تولید را افزایش دهیم باید منابع مورد نیاز را به بدنه سیستمهای تولیدی تزریق کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رامین نور قلی پور" نماینده مردم شهرهای غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص مهمترین مسئله نمایندگان استان گلستان در مجلس چه می باشد،  گفت: یکی از مهمترین مسائلی که برای مجمع نمایندگان وجود دارد تصویب مناطق آزاد است که بنده بسیار امیدوارم که بتوانیم مجوز تاسیس منطقه آزاد استان را بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی  در پاسخ به این سوال که مهمترین مانع موجود بر سر راه تولید چه می باشد، افزود: مهمترین مانعی که در راه تولید وجود دارد نظام مالی و بانکی موجود است.

,

"نورقلی پور" راه حل این موضوع را کاهش نرخ سود دانست و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کاهش سود بانکی این مشکلات را حل کنیم.

,

نماینده مردم شهر های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بخواهیم تولید را افزایش دهیم باید منابع مورد نیاز را به بدنه سیستمهای تولیدی تزریق کنیم، هرچند این مبالغ و نرخ سودشان مورد قبول نیست.

,

وی در پایان به نقش دولت در این گام اشاره کردو خاطر نشان شد: دولت باید بخشی از سود وامهای تولید را برعهده بگیرد تا چخ تولید بچرخد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه