اخبار داغ

رییس اتحادیه رستوران داران گنبدکاووس:

ناهنجاری های اجتماعی در رستوران های گنبد وجود ندارد

ناهنجاری های اجتماعی در رستوران های گنبد وجود ندارد
رییس اتحادیه رستوران داران گنبدکاوس از عدم وجود ناهنجاری های اجتماعی در رستوران های این شهرستان خبر داد و گفت: اگر مشکلی وجود داشته باشد در کافه رستوران هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "عبدالقدیر کریمی" فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با اشاره به وجود آسیب های متعدد در حوزه آسیب های اجتماعی در سطح ملی گفت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی فرهنگی برای رصد و مراقبت در این حوزه در گنبدکاوس کمیسیون نظارت بر بازار فعالتر خواهد شد تا از چالش ها و خلأ های قانونی جلوگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی با اشاره به برخی موازی کاری ها در حوزه های فرهنگی اجتماعی، خواستار هماهنگی بین دستگاهی با حفظ شأن و نظارت بیشتر مدیران شد.

,

رییس اتحادیه رستوران داران گنبدکاووس، در پاسخ به وجود شایعاتی در باب وجود نا هنجاری های اجتماعی در رستوران های این شهرستان گفت: این موضوع را از اساس رد می کنم.

,

وی در همین راستا، با رد برخی ادعاها در خصوص ناهنجاری در بعضی رستوران های سطح شهرستان اظهار کرد: متاسفانه کافه رستورانها با استفاده از خلأ قانونی و برقرای اتاق هایvip شرایط بزه های اجتماعی را فراهم میاورند.

,

"عبدلی" در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که در این اتحادیه چند عضو وجود دارد، خاطر نشان کرد: اتحادیه رستوران داران گنبدکاوس  دارای ۱۰۸عضو ۱۲ تالار و ۴ رستوران دارد.

,

گفتنی است، شهرستان گنبد کاووس در شرق استان گلستان واقع شده است و پس از شهر گرگان؛ پر جمعیت ترین شهر استان گلستان محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه