اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد:

استقرار تیم های ویژه پلیس راه در 4 گردنه برفگیر استان در فصل زمستان

استقرار تیم های ویژه پلیس راه در 4 گردنه برفگیر استان در فصل زمستان
رئیس پلیس راه استان سمنان از استقرار تیم های ویژه پلیس راه در گردنه های بشم، آهوان، خوش ییلاق و فولادمحله در زمستان سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس راه از 20 آذر در استان سمنان گفت: تیم های طرح زمستانی پلیس راه استان به مدت 3 ماه در 4 گردنه کوهستان و برفگیر استان شامل گردنه بشم در محور سمنان – فیروزکوه، گردنه فوادمحله در محور شهمیرزاد - کیاسر، گردنه آهوان در محور سمنان – دامغان و همچنین گردنه خوش ییلاق در محور شاهرود- آزادشهر مستقر خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس پلیس راه استان افزود: تسهیل تردد وسایل نقلیه، کاهش تصادفات و تلفات انسانی و نیز همکاری با اکیپ های برف روبی اداره کل راه و ترابری استان در مواقع یخبندان از مهمترین اهداف طرح زمستانه پلیس راه استان است.

,

خسروجردی از هماهنگی کامل با کلیه دستگاه های امدادی و ترابری استان در طول این طرح خبر داد و گفت: در این ایام از ظرفیت بخش های مختلف فرماندهی انتظامی استان و نیز سایر دستگاه های امدادی برای ایمن سازی محورهای استان سمنان استفاده خواهد شد.

,

وی با هشدار به رانندگان برای رعایت موارد ایمنی به ویژه در فصل زمستان تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد در محورهای استان حتما باید خودروی خود را به تجهیزات زمستانه شامل زنجیرچرخ، برف پاک کن و ...مجهز کنند تا در طول سفر به مشکل برخورد نکنند.

,

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: به مسافرانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان در فصل زمستان را دارند توصیه می کنیم پیش از آغاز سفر از طریق سایت راهور 120 و یا سامانه گویای 141 راهداری از وضعیت جاده های استان اطلاع پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه