اخبار داغ

نماینده‌ی دوره‌ی هشتم مجلس شورای اسلامی:

اعتیاد زنان از سوی مسئولین کمتر توجه می‌شود/ افزایش اعتیاد زنان تا 3 برابر مطرح‌شده است

اعتیاد زنان از سوی مسئولین کمتر توجه می‌شود/ افزایش اعتیاد زنان تا 3 برابر مطرح‌شده است
اعتیاد زنان وضعیتی تأسف‌برانگیز است که بر جامعه، خانواده و فرزندان به‌صورت مستقیم تأثیر می‌گذارد که در این راستا باید همت جدی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر زهره الهیان نماینده‌ی دوره‌ی هشتم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر گفت: اعتیاد و گرایش دختران وزنان به مواد مخدر تبعات بسیار منفی برای فرد و جامعه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر,

وی افزود: آسیب‌های اجتماعی و معضل اعتیاد زنان از سوی مسئولین کمتر توجه می‌شود و علل، ریشه‌های فرهنگی و اجتماعی آن بررسی و تحلیل جدی صورت نمی‌گیرد.

,

الهیان در مورد سلامت بانوان بیان کرد: سلامت بانوان به‌عنوان مادران و تربیت‌کننده خانواده بسیار مهم است، افزایش آمار اعتیاد بانوان به‌صورت جدی سلامت زنان را مورد هدف قرار داده است که سلامت جسم، روح و روان مورد تهدید قرار می‌گیرد.

,

وی افزایش آمار اعتیاد بانوان را هشدار داد و اذعان داشت: آمارهای متفاوتی درزمینهٔ اعتیاد وجود دارد که افزایش اعتیاد زنان تا 3 برابر مطرح‌شده است، مسئولین باید به‌طورجدی و تاثیرگزار راهکارهایی برای جلوگیری از این مشکل اجتماعی تدبیر کنند.

,

نماینده‌ی دوره‌ی هشتم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر متأسفانه دغدغه برخی از مسئولین ورود زنان به ورزشگاه‌ها است نه رفع مشکلات آنان.

,

وی رسیدگی به مشکلات بانوان را ضروری دانست و گفت: اولویت‌های زنان مورد غفلت واقع‌شده است و حاشیه جای خود را به متن داده است؛ به‌نوعی با این تفکرات و رفتارها مسائل اصلی جامعه زنان در حاشیه موضوعات فرعی قرار می‌گیرند.

,

الهیان اذعان داشت: باید صاحب‌نظران حوزه زنان، اصحاب رسانه، کارشناسان، نخبگان و جامعه زنان مطالبه جدی از سوی مسئولین داشته باشند تا چاره‌ای مطلوب در این راستا ارائه گردد و جلوی روند فزاینده اعتیاد زنان با تدابیر و مطالعات دقیق گرفته شود.

,

وی شبکه‌های اجتماعی را ویترین جامعه بیان کرد افزود: آسیب‌های اجتماعی معضل جدی است که کلیت آن را در جامعه شاهد هستیم، نمود آن را در شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان ویترین وضعیت جامعه مشاهده می‌کنیم.

,

نماینده‌ی دوره‌ی هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: زنان خیابانی، آسیب‌های اخلاقی که متوجه دختران است، اعتیاد، بدحجابی و... ازجمله مشکلاتی است که باید برنامه‌ریزی جدی برای آن انجام شود.

,


 

,
,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه