اخبار داغ

مدیرکمیته امداد اسکو:

87 مددجوی کمیته امداد اسکو به مشهد مقدس اعزام شدند

87 مددجوی کمیته امداد اسکو به مشهد مقدس اعزام شدند
مدیر کمیته امداد شهرستان اسکو از اعزام مددجویان کمیته امداد این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مسلم رضایی، در گفت و گو با خبرنگار اوشکایا اظهار کرد:یکی از موضوعات بسیار مهم و مورد توجه کمیته امداد رشد، ارتقاوتعمیق باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی  مددجویان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا,

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور ارتقای سطح فرهنگ دینی و اسلامی مددجویان طرح‌های مختلفی را اجرایی می‌کند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها «شوق زیارت» به منظور اعزام نیازمندان به مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

,

مدیرکمیته امداد اسکو با بیان اینکه در اجرای طرح «شوق زیارت» نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، شناسایی و امور مربوط به تشرف آنها به این اماکن  مقدس انجام می‌شود، تصریح کرد:در اجرای  طرح «شوق زیارت» از ظرفیت خیران استفاده می‌شود.

,

وی با اشاره به تاثیرات مثبت معنوی اجرای  طرح «شوق زیارت» افزود: تقویت روحیه معنوی خانواده‌های زیرپوشش و آشنایی آنها با سیره زندگی ائمه معصومان (ع)، تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های جمعی از اهداف اجرای طرح «شوق زیارت» است.

,

رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: ۸۷مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اسکو  در قالب کاروان زیارتی به مدت چهار شبانه روز از محل کمک های خیرین به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.

,

مدیرکمیته امداد اسکو تصریح کرد: با هماهنگی کمیته امداد و آستان قدس رضوی، تمامی مددجویانی که به مشهد مقدس سفر کردند، وعده های غذایی را مهمان آستان قدس رضوی هستند.

,

وی در مورد نحوه مشارکت خیران در زمینه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی گفت: نیکوکارانی که علاقه‌مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می‌توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه