اخبار داغ

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی خبرداد:

برگزاری اولین دوره مسابقات مینی گلف سالنی خراسان‌جنوبی

برگزاری اولین دوره مسابقات مینی گلف سالنی خراسان‌جنوبی
رئیس هیات گلف خراسان جنوبی از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی گلف سالنی در روز جمعه 24 آذر ماه در محل سالن اختصاصی هیات گلف استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم بهدانی، رئیس هیات گلف خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: مدت چهار سال است که مسئولیت هیات گلف را در اختیار دارم و خوشبختانه در این مدت فعالیتهای خوبی در این رشته انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۰ نفر در مرکز استان در رشته گلف و مینی گلف فعالیت دارند و البته در شهرستان خوسف نیز در این رشته فعال اند.

,

 

,

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی ضمن تاکید بر حمایت مسئولان از ورزش گلف بانوان، افزود: با توجه به راه اندازی سالن اختصاصی مینی گلف، مسلما کمک و پشتیبانی بیشتر مسئولان ورزش خراسان‌جنوبی باعث پیشرفت این رشته و قرار گرفتن در سکوهای قهرمانی خواهد شد.

,

 

,

بهدانی با توجه به اینکه رشته گلف برای تمام سنین آزاد و خانواده ها می‌توانند در تمرینات و مسابقات شرکت کنند، افزود: این رشته علاوه بر جذابیت و پر طرفدار بودن آن و هم چنین با شرکت در تمرینات مستمر می تواند در جهت بالا بردن قدرت تمرکز کودکان مفید و موثر باشد.

,

 

,

وی از برگزاری اولین دوره مسابقات مینی گلف سالنی استان خبرداد و گفت: این مسابقات روز جمعه 24 آذر ماه در ساعت ۹ صبح در محل سالن اختصاصی هیات گلف استان برگزار می‌شود.

,

 

,

رئیس هیات گلف خراسان جنوبی بیان کرد: این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود و در پایان به سه نفر برتر این دوره هدایایی اهدا خواهد شد.

,

 

,

بهدانی با اشاره به این که این دوره از مسابقات به صورت آزاد و انفرادی برگزار می‌شود افزود: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به سالن اختصاصی مینی گلف استان مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه