اخبار داغ

انتقادات تند صاحب کارخانه‌‌های «شیرین عسل» از بی‌‌توجهی مسئولان به تولید؛

دولت کسی را دوست دارد که بله قربان‌‌گو باشد/ کسی را رئیس تنظیم بازار کرده‌‌اند که اصلا از بازار خبر ندارد

دولت کسی را دوست دارد که بله قربان‌‌گو باشد/ کسی را رئیس تنظیم بازار کرده‌‌اند که اصلا از بازار خبر ندارد
عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تبریز گفت: دولت‌‌مردان و مسئولین در برابر سوالات ما پاسخگو نیستند و با اینکه دولت ما بله قربان‌‌گو را بیشتر می‌‌پسندد ولی من مجبورم انتقاد کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس ژائله صبح امروز در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور که در محل سالن همایش‌‌های پتروشیمی تبریز برگزار می‌‌شود با بیان اینکه امسال نسبت به این همایش توسط مسئولین کم لطفی شده است، عنوان کرد: برای اینکه بحران اقتصادی را حل کنیم نیاز است بخش خصوصی و دولتی در کنار هم باشند، اینکه وظیفه منِ بخش خصوصی چیست و وظیفه شما دولتی که پاسخگو نیستید، چیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اذعان داشت: فضای کسب و کار ما هر روز بدتر می‌شود، وقتی یک سرمایه‌‌گذار خارجی در کشور ما می‌‌آید تسهیلات ایجاد می‌کنیم اما برای سرمایه‌‌گذار داخلی خودمان چنین حمایت‌‌هایی نداریم؛ مثل اینکه در دولت زورمان به جایی نمی‌رسد و باید پاسخگو باشند که چرا ارز برای واردات ماشین آلات نمی‌دهند.

,

رئیس انجمن صنایع غذایی آذربایجان‌‌شرقی با اعلام اینکه مسئولین ما پاسخگو نیستند، توضیح داد: امروز وقتی به سراغ بانک‌‌ها می‌رویم می‌گویند باید از سپرده گذاری مردم دوازده درصد را به بانک مرکزی بدهند اما این بانک که هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کند.

,

وی عنوان کرد: آقایان اتاق بازرگانی با ششصد میلیاردی که سالانه از تولید کننده می‌گیرند چه کرده‌‌اند؟ متاسفانه دولت کسانی را دوست دارد که بله قربانگو باشد و منتقدی نباشد همانطور که من هم منتقد را دوست ندارم!

,

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تبریز با اعلام اینکه تعرفه ۱۵۰درصدی برای خودرو یعنی رقابت صفر و رانت‌‌هایی که برای استفاده برخی‌‌ها ایجاد می‌‌شود، اظهار داشت: امروز آفریقا به چندین کالای ایرانی نیاز دارد و اولین کار ارتباط و تعامل با این کشورهاست و این وظیفه وزیر امور خارجه و رایزن‌‌های ما است که از پول مالیات ما در این کشورها راحت زندگی می‌کنند، هرچه کار کردیم کشتیرانی برای این کشورها ایجاد نشد اما رقبای ما از این فرصت استفاده کردند.

,

وی تصریح کرد: امروز قیمت مواد غذایی روز به روز افزایش پیدا می‌کند و تولیدکنندگان کوچک می‌مانند زیرا کسانی را رئیس تنظیم بازار کرده‌‌ایم که از بازار خبری ندارند و قانون‌‌هایی را مجلس کاردان ما تصویب کرده است که اصلا مشخص نیست و مجلس باید خود و قانونش را اصلاح کند.

,

صادرکننده برتر کشوری با بیان اینکه امروز تمام متخصصان ما راخارجی‌‌ها می‌‌برند، اذعان داشت: مدیران ما در ادارات مختلف گرفتار هستند اما با این حال نباید از خودمان ناامید شویم؛ ما ملتی هستیم که می‌توانیم، باید از مدارس نحوه تجارت را آموزش دهیم و برای همه این‌ها همدلی نیاز است.

,

وی در پایان افزود: امیدواریم با کمک مسئولین صادرات ما چندین برابر شود و متاسفانه استان ما ضعیف ترین استان در جذب سرمایه از صندوق توسعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه