اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

آقای وزیر حتی یک نیم روز را برای حضور در تبریز وقت نمی گذارند؟/ هیچ رقمی برای بخش تولید در بودجه ۹۷ دیده نشده است!

آقای وزیر حتی یک نیم روز را برای حضور در تبریز وقت نمی گذارند؟/ هیچ رقمی برای بخش تولید در بودجه ۹۷ دیده نشده است!
رئیس اتاق بازرگانی تبریز بهره‌های بانکی را یک مصیبت بزرگ برای کشور و استان است و با انتقاد از بودجه ۹۷ اظهار داشت: در بودجه سال ۹۷ می بینیم که هیچ رقمی برای بخش تولید دیده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، "صمد حسن زاده" صبح امروز در بیست و سومین همایش صادرات غیر نفتی ایران در تبریز از بی توجهی اعضای هیات دولت به این همایش انتقاد کرد و گفت: چطور می شود که به یک آقای وزیری دو ماه قبل توسط استانداری اطلاع داده شود و از وی دعوت شود تا در یک همایش ملی در تبریز حضور پیدا کنند، اما حتی یک نیم روز را برای حضور در تبریز وقت نمی گذارند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

 

,

وی افزود: این در حالی است که یک بار هم این همایش را عقب انداختیم تا این آقایان در تبریز حضور پیدا کنند، اما باز هم توجهی نکردند. رفتار تبعیض آمیز مسئولین با آذربایجان شرقی واقعا تاسف برانگیز است.

,

 

,

حسن زاده با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی تمایل به حضور مسوولان کشوری در چنین همایش‌هایی هستیم، گفت: هدف از این کار ارائه مطالبات بنگاه‌های تجاری و تولیدکنندگان است تا حرف‌ها و مشکلات آن را شنیده و در راستای مرتفع‌سازی تلاش شود.

,

 

,

وی ادامه داد: مفتخریم که امروز نماینده ولی فقیه، استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم حضور دارند  می‌خواهیم به این مشکلات گوش فرا دهند زیرا باید شفاف شود که اگر خواستار توسعه در صادرات و اقتصاد کشور هستیم باید زیرساخت‌ها را تعیین کنیم.

,

 

,

حسن‌زاده بیان کرد: امروز در این همایش پنج نفر از مدیران شایسته که تلاش ارزنده در این شرایط بداقتصادی انجام داده و توانسته‌اند صادرات میلیارد دلاری داشته باشند و از چند نفر نیز به عنوان برترین‌های صادرات استان قدردانی می‌شود.

,

 

,

وی با اشاره به بهره‌های بانکی که یک مصیبت بزرگ برای کشور و استان است، گفت: بدرفتاری برخی مدیران استانی جای تاسف دارد ولی ضمن احترام به همه شایسته نیست که با بعضی رفتارهای تند مانع توسعه اقتصادی کشور شوند.

,

 

,

حسن زاده از بی توجهی به بخش تولید در قانون بودجه پیشنهادی دولت انتقاد کرد و گفت: در بودجه سال ۹۷ می بینیم که هیچ رقمی برای بخش تولید دیده نشده است و رقم های جزئی به هیچ وجه در شان تولیدکنندگان نیست.

,

 

,

وی خطاب به خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی گفت: شما سال ها در مدیریت های مختلف اجرایی بودید ، آیا با این وضعیت بیمه تامین اجتماعی، بانک ها و مالیات می توان با بازار جهانی رقابت کرد؟

,

 

,

رئیس اتاق بازرگانی تبریز خاطرنشان کرد: در صحبت یکی از اقتصاددان کشور که مطرح شد که  یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مدرک به دوش آماده مهاجرت هست  حال ما با چه زیرساختی می‌خواهیم صادرات غیرنفتی نداشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه