اخبار داغ

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه روحانیون و طلاب در قاین برگزار می شود

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه روحانیون و طلاب در قاین برگزار می شود
مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از آسیبهای اجتماعی با حضور روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، حجت‌الاسلام احمد علیپور مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری اولیه از آسیبهای اجتماعی با حضور روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی و با سخنرانی حجت‌الاسلام جلالی دادستان شهرستان زیرکوه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

در این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام جلالی پیرامون آسیبهایی که در حال حاضر گریبانگیر افراد جامعه است مطالبی بیان کرد.

,

 حجت الاسلام جلالی در این کارگاه آموزشی گفت: در حال حاضر چک بلامحل معضلی برای افراد جامعه شده بطوریکه یک آدم شیاد با استفاده از یک برگه چک کل دارایی یک نفر اعم از محصولات کشاورزی و دامی را می خرد و در موقع وصول چک فراری می‌شود و با این کار کل دارایی و آرزوهای یک خانواده را به باد می دهد.

,

وی از روحانیون خواست در این زمینه با استفاده از منابر و تریبونها مردم را آگاه کنند به کسی که نمیشناسند هرگز اعتماد نکنند و مال و سرمایه خود را دو دستی تقدیم شیادها ننمایند.

,

داداستان زیرکوه یکی دیگر از آسیب های اجتماعی را پدیده شوم مواد مخدر نام برد و گفت: ریشه اکثر طلاقها و ناهنجاریهای اجتماعی در مصرف مواد مخدر است بطوریکه در حال حاضر دادگاهها و دادسراها با این معضل اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند و حجم زیادی از پرونده ها را مصرف مواد مخدر خصوصا مواد مخدر صنعتی و طلاقها تشکیل می دهند که باز روحانیون می توانند در این زمینه نیز آگاهی لازم را به مردم بدهند تا شاهد این حجم از پرونده ها در مراجع قضایی نباشیم.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه