اخبار داغ

معلمان حق التدرسی یزد مقابل استانداری تجمع کردند +تصاویر

معلمان حق التدرسی یزد مقابل استانداری تجمع کردند +تصاویر
جمعی از معلمان حق التدرسی یزد صبح امروز با تجمع روبروی استانداری خواستار تعیین وضعیت استخدامی و حقوق خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛  صبح امروز جمعی از معلمان حق التدرسی یزد با تجمع مقابل استانداری خواستار تعیین وضعیت استخدامی و حقوق خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

یکی از معلمان حق‌التدریسی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به طرح خرید خدمات آموزشی در دولت که زیر نظر آموزش‌ وپرورش اجراشده است اظهار کرد: تمام معلمان حق‌التدریس دارای مدرک لیسانس و فوق‌لیسانس و دکترا هستند و بیشتر از خانواده‌های فرهنگی می‌باشند برای اولین بار که این طرح در یزد اجرا شد با حقوق دریافتی  400هزار تومان که الآن میانگین حقوق 700هزار تومان است که همین حقوق دارای نوسان می‌باشد.

,

وی افزود: بهترین عملکرد ممکن را معلمان حق‌التدریسی داشتند و هر بازرسی که آمده است از عملکرد همکاران راضی بوده است. کیفیت آموزشی فوق‌العاده بالا تعداد دانش آموزان ثبت نامی رضایت خانواده‌ها در مدارس بسیار خوب بوده است تمام ارگان‌ها، آموزش‌وپرورش از این طرح راضی هستند اما با توجه به حقوق 700هزارتومانی و بیمه 21 روزه و البته معوقاتی که  از فروردین تا به امروز یعنی 9 ماه حقوقی دریافت نکرده‌ایم این بازدهی و عملکرد پایین می‌آید.

,

این معلم ادامه داد: ازلحاظ امنیت شغلی وقتی اعتراضی راجع به حقوق و مزایا می‌شود به‌راحتی می‌گویند که اگر راضی نیستید از این شغل انصراف دهید. خیلی از مسئولین به ما توصیه می‌کنند که نامه‌نگاری‌هایی که طی سه سال  انجام‌شده هیچ فایده‌ای ندارد.

,

یکی دیگر از معلمان حق‌التدریسی معترض گفت: یکی از مشکلاتی که معلمین حق‌التدریسی در استان دارند در حال حاضر سه ماه از سال تحصیلی گذشته است و هنوز قرارداد مشخصی برای و امنیت شغلی به‌هیچ‌وجه وجود ندارد که از 365 روز سال 169 روز حقوقی در کار نیست و این مشکل بسیار بزرگی است که 6ماه حقوق و بیمه‌ای نداشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه