اخبار داغ

آغاز طرح بازرسی اصناف ویژه شب یلدا در اراک

آغاز طرح بازرسی اصناف ویژه شب یلدا در اراک
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از آغاز اجرای طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه شب یلدا در بازار شهرستان اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سعیدی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: طرح تشدید کنترل و بازرسی اصناف ویژه شب یلدا در بازار به صورت مشترک با سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و بازرسین اصناف از امروز آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

سعیدی افزود: این طرح با حضور ۵ تیم در اراک آغاز شده و تا ۳۰ آذر ماه ادامه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف کنترل قیمت ها و مقابله با تخلفات احتمالی در عرضه کالاهای پُرمصرف انجام می شود، تصریح کرد: تمامی مراکز عرضه کالاهای اساسی به خصوص واحدهای عرضه آجیل و تنقلات، میوه و شیرینی فروشی ها کنترل قیمت می شوند.

,

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی اظهار کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به درج قیمت های مصوب بر روی اجناس هستند.

,

سعیدی با تاکید بر اینکه در خصوص توزیع اقلام مورد نیاز شب یلدا مشکل خاصی در بازار وجود ندارد گفت: پیش بینی‌های لازم انجام شده است و از مردم خواستارمی که خرید خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

,

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی و کم فروشی، مراتب را با شماره ۳۸۲۰ یا کیوسک مستقر در میدان شهدای اراک به اطلاع بازرسان اتاق اصناف برسانند.

,

شب یلدا ، آخرین شب پاییز و بلندترین شب سال و خرید میوه و آجیل در این شب مرسوم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه