اخبار داغ

فرماندار جویبار عنوان کرد

تحقق 55 درصد از سهمیه اشتغال در جویبار

تحقق 55 درصد از سهمیه اشتغال در جویبار
فرماندار شهرستان جویبار اعلام کرد: 931 نفر در سامانه رصد در بخش اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند که به معنای تحقق 55/28 درصد از سهمیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جویباران، رجبعلی وهابی در جلسه کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید گفت: سهمیه اشتغال‌زایی شهرستان جویبار یک هزار و 684 نفر است که باید تا پایان سال کاملاً تحقق پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

وی بابیان اینکه 55 درصد سهمیه اشتغال شهرستان محقق شده است اظهار کرد: 931 نفر در سامانه رصد در بخش اشتغال ثبت‌نام کرده‌اند که به معنای تحقق 55/28 درصد از سهمیه است.

فرماندار جویبار تصریح کرد: اداراتی مثل بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، بهداشت درمان، صندوق کارآفرینی امید و اداره کار در بحث اشتغال بسیار خوب عمل کردند اما برخی دستگاه‌های دیگر همچنان در صفر درصد باقی ماندند.

وهابی همچنین به مسئله رفع موانع تولید اشاره و عنوان کرد: 134 طرح در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند از این تعداد 7 طرح توانستند تسهیلاتی به ارزش 8 میلیارد و صد میلیون تومان از بانک‌های عامل دریافت کنند.

محمود فیروزجایی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار در این جلسه اظهار کرد: 52 واحد در بخش صنایع در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند که 25 طرح به بانک‌ها برای دریافت تسهیلاتی به ارزش 28 میلیارد تومان معرفی شدند.

وی افزود: 3 واحد موفق به دریافت تسهیلانی به میزان 6 میلیارد و 620 میلیون تومان شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جویبار بیان کرد: در بخش کشاورزی نیز 84 واحد ثبت‌نام انجام شد و 25 طرح به بانک‌ها معرفی و 5 طرح موفق به دریافت تسهیلات شدند.

فیروزجایی همچنین به تسهیلات مشاغل خانگی اشاره و عنوان کرد: تاکنون پرونده 8 طرح مشاغل خانگی تکمیل و برای بررسی نهایی به استان ارسال شدند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه