اخبار داغ

نایب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان:

شهر تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است/ طرح کمربندی شمالی گلستان به زودی آغاز می شود

شهر تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است/ طرح کمربندی شمالی گلستان به زودی آغاز می شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان گفت: باتوجه به اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهر، گلستان به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی قلی‌زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان در گفت‌و گو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در اقصی نقاط شهر در حال اجرا می باشد، بیان داشت: گلستان امروز با اقدامات گسترده مدیریت شهری به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد مسیرهای تازه و ساماندهی معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفته است، تصریح کرد: عملیات اجرای طرح کمربندی شمالی شهرگلستان از ورودی نسیم شهر تا زیر پل راه آهن سه راهی آدران در راستای افزایش مسیرهای شهرگلستان به شهرها و شهرستان‌های همجوار به زودی آغاز خواهد شد.

,

قلی‌زاده همچنین در خصوص بازگشایی مسیرهایی که دارای مشکلاتی هستند، درحال انجام است، اذعان داشت: در جهت رفع مشکل ترافیک خیابان ۲۰ متری «باغ مهندس» شهرک سلطان آباد، عملیات بازگشایی و مرتفع کردن مشکلات خیابان پروفسور «هشترودی» به سوی خیابان «الهیه» در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

,

وی باتاکید بر اینکه کارهای عمرانی سطح شهر باید اساسی انجام شود، تشریح کرد: با تخصیص بودجه کافی و تعریف پروژه‌های مورد نیاز شهر و شهروندان در سطح شهر، می توانیم شاهد پیشرفت بیش از پیش شهرگلستان بوده و در امر خدمت رسانی به مردم نیز در حد توان خود  سهیم باشیم.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهرگلستان درپایان با تقدیر از علیرضاعرب سرپرست شهرداری شهرگلستان و ابراز رضایت از عملکرد وی، خاطرنشان کرد: باتوجه به پیشرفت مطلوب پروژه‌های عمرانی، می توان گفت که روح تازه‌ای در کالبد شهرگلستان دمیده شده که بدون شک شورای اسلامی شهر، این اقدامات را ارج می نهد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه