اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

شرکت های دانش بنیان در دانشگاه های گرمسار توسعه می یابند

شرکت های دانش بنیان در دانشگاه های گرمسار توسعه می یابند
فرماندار گرمسار گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند تحول بزرگی در تقویت حوزه دانشگاهی شهرستان گرمسار ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش طاهری فرماندار گرمسار در گفتگو با خبرنگار  گرمسارآنلاین گفت: ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مهم‌ترین دغدغه دولت و مطالبه جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

وی با بیان اینکه پیوند علم و صنعت می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را مرتفع کند افزود: عضویت هر دانشجو در یک شرکت دانش‌بنیان در دستور کار مسئولان دانشگاهی قرار گیرد.

,

فرماندار گرمسار با اشاره به ظرفیت ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد اشتغال بیان کرد: نسل سوم دانشجویان دانشگاه‌ها نقش بسیار مهمی در حوزه کارآفرینی در سطح جامعه دارند.

,

وی با تأکید بر اینکه دولت در راستای تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان و ایجاد استارت آپ ها حمایت‌های ویژه‌ای دارد تصریح کرد: بسترهای لازم در حوزه تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد استارت آپ ها در کشور فراهم‌شده و این مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری و در سیاست‌های کلان دولت قرار دارد.

,

طاهری با بیان اینکه کارآفرینی و خوداشتغالی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشجویان است یادآور شد: دانشجو به‌عنوان نیروی فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور است و امروزه نیروی انسانی عالم و آگاه مهم‌ترین پارامتر توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.

,

وی با اشاره به لزوم مهارت‌آموزی برای اشتغال جوانان بیان کرد: طرح کارورزی دولت یکی از مهم‌ترین ابتکارهای دولت برای ایجاد اشتغال ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که ضمن مهارت‌آموزی می‌تواند فرصت شغلی خوبی را برای دانشجویان فراهم کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه