اخبار داغ

فرمانده انتظامی جغتای:

«جغتای» برای خرده فروشان مواد مخدر ناامن تر می شود

«جغتای» برای خرده فروشان مواد مخدر ناامن تر می شود
فرمانده انتظامی جغتای گفت: مبارزه با توزیع مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی در سطح جغتای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، پس از حادثه تلخ خودکشی و قتل در یک خانوده جغتایی حساسیت افکار عمومی نسبت به موضوع مصرف و توزیع مخدرهای صنعتی در سطح شهرستان جغتای افزایش یافته است، چرا که گفته میشود فردی که پس از قتل همسرش، خودش را حلق آویز کرده بود، سابقه اعتیاد به مواد مخدر صنعتی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

در همین راستا صبح امروز خبرنگار ما به سراغ سرهنگ مجتبی موهبتی فرمانده انتظامی شهرستان جغتای رفت تا در جریان آخرین اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی در این شهرستان قرار بگیرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان جغتای با تاکید بر نامن تر شدن فضای شهرستان برای توزیع کنندگان مواد مخدر، بویژه مخدر صنعتی، اظهار داشت: مبارزه با توزیع مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی این فرماندهی در سطح شهرستان می باشد و از همین رو با رصد هرگونه فعالیت مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر صنعتی، متخلفان را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل می دهیم.

,

موهبتی خاطرنشان کرد: در همین راستا طی روز های اخیر و پس از انجام عملیات های اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی چند خرده فروش مخدر صنعتی و سنتی در سطح شهرستان شده و با حضور ماموران انتظامی، تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر را دستگیر نموده ایم.

,

وی تشریح کرد: در نتیجه عملیات ماموران این فرماندهی در نقاط مختلف شهرستان 8 نفر شامل 2 نفر خانم و 6 نفر آقا دستگیر شده اند که در نتیجه تفتیش از محل فعالیت آنها 135 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شده است.

,

فرمانده انتظامی جغتای در پایان خاطرنشان کرد: ماموریت این فرماندهی در برخورد با سوداگران مرگ در سطح شهرستان، در صورتی که با همکاری های مردمی همراه باشد دست توزیع کنندگان مواد مخدر را کوتاه خواهد کرد، به همین منظور مردم موارد مشکوک به تهیه و توزیع مواد مخدر را با شماره تماس 110 با همکاران بنده در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه