اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان سمنان اعلام کرد:

افزایش 18 درصدی تجمعات اعتراضی کارگری در 8 ماهه نخست امسال/ وقوع 10 فقره قتل در استان

افزایش 18 درصدی تجمعات اعتراضی کارگری در 8 ماهه نخست امسال/ وقوع 10 فقره قتل در استان
فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 18 درصدی تجمعات اعتراضی کارگری در 8 ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در همایش فرماندهان انتظامی و روسای کلانتری های استان که با حضور استاندار سمنان در مجموعه پردیس نیروی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به آمار تصادفات جاده ای در کشور گفت: متاسفانه در هشت ماهه نخست سال جاری بیش از 200 نفر از هموطنان ما در حوادث رانندگی برون شهری و درون شهری استان جان خود را از دست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده انتظامی استان با مقایسه قربانیان حادثه برخورد دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان با قربانیان حوادث جاده ای تصریح کرد: همه دستگاه های مرتبط باید برای کاهش تلفات ناشی از حوادث جاده ای تلاش کنند.

,

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نقش پلیس در تامین امنیت عمومی گفت: تمام فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان اصلی ترین وظیفه خود را تامین امنیت مردم می دانند و به طور جدی با هرگونه قانون شکنی مقابله می کنند.

,

وی از کاهش 34 درصدی وقوع جرائم خشن در استان در هشت ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: امروز اراذل و اوباش جرات عرض اندام ندارند و می دانند که در صورت کوچکترین قانون شکنی با قهر پلیس روبرو خواهند شد.

,

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: البته جرائم خشنی که در استان سمنان رخ می دهند در مقایسه با جرائمی که در استان تهران و سایر نقاط کشور رخ می دهد جرائم خشن محسوب نمی شوند.

,

قاسمی همچنین به کاهش 53 درصدی شرارت و عربده کشی در استان در این مدت اشاره کرد و گفت: در هشت ماهه نخست سالجاری 10 فقره قتل در استان رخ داد که این میزان نسبت به مدت مشابه تغییر نکرده است.

,

وی با اشاره به افزایش تجمعات و اعتراضات صنفی و کارگری در استان اظهار کرد: تعداد تجمعات اعتراضی غیرمجاز در هشت ماهه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است که این موضوع از وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور ناشی می شود.

,

عضو شورای تامین استان همچنین از کاهش 8 درصدی وقوع سرقت در استان خبر داد و گفت: آمار سرقت به عنف نیز در این مدت 31 درصد کاهش یافته است.

,

قاسمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به کسب رتبه اول نیروی انتظامی استان در هفته نیروی انتظامی امسال خاطرنشان کرد: این دستاورد حاصل تلاش های شبانه روزی فرماندهان، کارکنان و سایر دست اندرکاران بخش های مختلف انتظامی استان سمنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه