اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهار محال و بختیاری:

شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند

شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهار محال و بختیاری در جمع رزمندگان و ایثارگران شهرستان لردگان گفت: رشادت های شما رزمندگان عزیز لردگانی را باید در راه اندازی اولین کاروان پیاده به جبهه های حق علیه باطل مشاهده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام لردگان؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در اولین همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان لردگان گفت: هر چه از ایستادگی، شجاعت، دلاوری و از خودگذشتگی شما رزمندگان شهرستان بگوییم کم است، چراکه رشادت های شما عزیزان و مردم عزیز شهرستان لردگان را باید در تاریخ دفاع مقدس جستجو کرد.
وی گفت: رشادت های شما رزمندگان لردگانی را باید در راه اندازی اولین کاروان پیاده به جبهه های حق علیه باطل مشاهده کرد.

سردار اکبری در ادامه افزود: باید به خود  به بالیم و افتخار کنیم که مسیری که رزمندگان شهرستان لردگان در طول دوران دفاع مقدس، روزی برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران این مسیر را به صورت پیاده پیموده اند، امروز محل عبور کاروان هایی شد که از سراسر کشور حتی خارج از کشور این مسیر، مسیر تردد به کربلا شد.

وی افزود: شما در هشت سال دفاع مقدس این انقلاب و این سرزمین را برای همیشه بیمه کردید؛ امروز به برکت فداکاری ها و ایثار و از خودگذشتگی شما و به برکت حضور شما اگر در شهرستان شما مراسم تاسوعا و عاشورا برگزار می شود در قلب نیویورک هم چنین برنامه ای برگزار می گردد و این به برکت حضور و ایستادگی شما عزیزان است.

سردار اکبری بیان داشت: به برکت خون شهدای و شما رزمندگان دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی برای همیشه تثبیت شد.

وی تاکید کرد: جنگ هشت ساله ما دو برابر جنگ جهانی دوم و پنج برابر جنگ جهانی اول بود اما به برکت خون هزاران شهید و شما ایثارگران هشت سال دفاع مقدس یک از وجب از خاک میهن جدا نشد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به خدمات رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس گفت: کسانی که در رأس مسئولیت ها هستند بدانند این میزهای مسئولیت را مدیون خون پاک شهدای ما و مدیون از خودگذشتگی ایثارگران و رزمندگان ما هستند و این را بدانند و آویزه گوش خود قرار بدهند که هر چه دارند از شهداء و رزمندگان دارند.

سردار اکبری با اشاره به دلنوشته شهید مدافع حرم شهید محمد حسن قاسمی اشکفتکی گفت: شیهد محمد حسن اولین شهید جامع پزشکی کشور متعلق به استان چهار محال و بختیاری است که در دلنوشته خود آورده است شب ها که نخوابیدم و روز ها چه زحمت های کشیده ام تا بیمارستانی در سوریه آماده بکنم، اما زمانی که بیمارستان آماده شد به من گفتند، باید مسئولیت این بیمارستان را به شخص دیگری واگذار کنی.

وی ادامه داد: شهید با خطاب به دیگران نوشته بود: شما هر کاری می کنید بری جمع آوری خیرات و آخرت است نه برای دنیا.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: شهید در ادامه می نویسد: من از شهادت و از مرگ نمی ترسم، من نمی ترسم که با گلوله گروهای تکفیری کشته شوم، من دوست دارم زنده بمانم و آن قدر در راه اسلام کار کنم تا بمیرم.

سردار اکبری با اشاره به این دلنوشته افزود: شهداء و رزمندگان برای ادای تکلیف و برای اطاعت از ولی امر خود و برای دفاع از انقلاب و کشور به جبهه های حق علیه باطل رفتند نه برای پست، مقام و پاداش.

وی بیان داشت: نام تیپ همیشه سرافراز قمربنی‌هاشم (ع) در ایران ماندگار شده و هنوز هم فرزندان دلیر این تیپ ایستاده و ایستادگی می‌کنند و با همه وجودشان پشت ولایت و کشور خواهند بود.
سردار اکبری تصریح کرد: از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختیاری ولایت‌پذیری است که شاهد این موضوع شهدای قبل از انقلاب ما و شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اشاره داشت: اینکه می گوییم استان ما ولایتمدار است بدین خاطر که اولین شهید بسیجی مدافع حرم شهید علی عسگری از استان ما است و نیز اولین شهید روحانی و امدادگر شهید محمد حسن قاسمی از استان ما بودند که در کشور سوریه شهید شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه