اخبار داغ

با حضور پرشور جوانان و خانواده:

دوره آموزشی مضرات مواد مخدر در بندرترکمن برگزار شد/تصاویر

دوره آموزشی مضرات مواد مخدر در بندرترکمن برگزار شد/تصاویر
دوره آموزشی مضرات مواد مخدر و نمایشگاه اثرات مخدر در جامعه با حضورمحمد خانی فرمانده کلانتری بندرترکمن در شهرک ولیعصر این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ،خالوحسین کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن با ذکر این خبر افزود: با هماهنگی به عمل آمده و به منظور آگاهی بخشیدن آسیب های اجتماعی خاصه اعتیاد به مواد مخدر، جلسه آموزش خانواده با همکاری هیئت امنا و امام جماعت مسجد ولی عصر (عج) و تدریس محمد محمدخانی فرمانده کلانتری بندرترکمن برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی با اشاره به پایین آمدن سن اعتیاد تصریح کرد: : با گزارشات اخیر مسئولان ذیربط مبنی بر پایین آمدن سن اعتیاد، در طرح جدید آگاهی بخشی به مخاطبین، برگزاری جلسات آموزش مضرات مواد مخدر با حضور اعضای خانواده جایگزین کلاس های تخصصی ویژه گروه های هدف مشخص شد تا امکان نظارت و کنترل و پیشگیری از ابتلای نوجوانان و جوانان به اعتیاد در خانواده و از سوی والدین بیش از پیش افزایش یابد و شاهد کاهش اعتیاد در جامعه باشیم.
شایان ذکراست در پایان از جمعی از اهالی فعال در حوزه های اجتماعی خاصه در امور فرهنگی که در این جلسه نیز شرکت نمودند با اهدی جوایزی تجلیل به عمل آمد.

,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه