اخبار داغ

با حکم استاندار سمنان؛

بخشدار جدید شهمیرزاد منصوب شد

بخشدار جدید شهمیرزاد منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار سمنان، مسعود احمدی به عنوان بخشدار جدید شهمیرزاد منصوب و معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، آیین معارفه و تکریم بخشداران جدید و سابق  شهمیرزاد با حضور همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، شادکام معاون مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری سمنان، ائمه جمعه شهرهای مهدیشهر، شهمیرزاد و درجزین، فرماندار مهدیشهر و مدیران دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری مهدیشهربرگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

در این آیین مسعود احمدی با حکم محمد رضا خباز استاندار سمنان به عنوان بخشدار جدید شهمیرزاد معرفی شد.

,

احمدی از کارمندان جوان و نمونه فرمانداری مهدیشهر و دارای بیش از یک دهه سابقه خدمتی می باشد.

,

همچنین از تلاش های بهنام جهانی بخشدار سابق تجلیل به عمل آمد.جهانی در حال حاضر به عنوان معاون امنیتی و انتظامی استانداری سمنان مشغول خدمت می باشد.

,

در این مراسم از تلاش های علیرضا آشوری معاون فرماندار مهدیشهر که مدتی سرپرست بخشداری شهمیرزاد را بر عهده داشت نیز تقدیر شد.

,

ارگی فرماندار مهدیشهر در این مراسم گفت: یکی از پیش شرط های ما برای انتصاب مدیران در شهرستان این است که در محلی که خدمت می کنند باید سکونت داشته باشند چرا که مسائل و مشکلات را بهتر و بیشتر درک می کنند.

,

وی همچنین به بحث تقدیم بودجه 97 به مجلس توسط رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این امر بی مهری هایی را از سوی طیف های مختلف شاهد بودیم.

,

فرماندار مهدیشهر اضافه کرد: دور از انصاف است که از بیان حقیقت صرف نظر کنیم و با سهل انگاری در اطلاع رسانی، مردم را با یاس و نا امیدی مواجه نماییم.

,

ارگی تصریح کرد: تا بحثی در تغییر در نرخ بنزین و نرخ نان پیش می آید، رفتارهای غیر منطقی را شاهد می شویم که مسائل را بد جلوه می دهند در حالی که نا امید کردن مردم و از بین بردن نشاط اجتماعی شرعا و اخلاقا اشکال دارد.

,

وی گفت: در بحث برنامه و بودجه همه مدیران اشرافیت کامل دارند و همه می دانند که کشور در چه شرایطی قرار دارد، امروز در شرایطی پیش می رویم که همه باید دست به دست هم دهیم و و کمک کنیم تا دولت جمهوری اسلامی ایران سرافراز بماند و اینگونه نباشد که همسو با رسانه های بیگانه، آب در آسیاب دشمن بریزیم.

,

فرماندار مهدیشهر ادامه داد: اگر به دولت کمکی نمی کنیم حداقل با افراطی گری فضایی را ایجاد نکنیم که به ضرر کشور باشد مخصوصا در حال حاضر که در آستانه 27 آذرماه روز جهانی مبارزه با خشونت و افراطی گری قرار داریم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه