اخبار داغ

رئیس اتحادیه قناد و بستنی اراک:

افزایش ۱۵ درصدی قیمت آجیل در آستانه شب یلدا/بازار شب یلدا کساد است

افزایش ۱۵ درصدی قیمت آجیل در آستانه شب یلدا/بازار شب یلدا کساد است
رئیس اتحادیه قناد و بستنی اراک گفت: امسال قیمت آجیل در بازار نسبت به چند ماه اخیر بین ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شمس رئیس اتحادیه قناد و بستنی اراک در گفتگو با اراک امروز؛ با اشاره به بازار شب یلدا گفت: امسال بازار آجیل در آستانه شب یلدا نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بوده و قیمت انواع آجیل نسبت به چند ماه گذشته افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

شمس تامین آجیل موجود در بازار را از طریق بازارهای داخلی و واردات دانست و اظهار کرد: امسال به دلیل افزایش قیمت دلار و افزایش تعرفه های وارداتی که از سوی دولت اعمال شده است شاهد افزایش قیمت آجیل در بازار هستیم.

,

افزایش ۲۰ درصدی قیمت پسته

, افزایش ۲۰ درصدی قیمت پسته, افزایش ۲۰ درصدی قیمت پسته,

رئیس اتحادیه قناد و بستنی اراک ادامه داد: قیمت پسته به عنوان یک محصول داخلی در مقایسه با ماه‌های اخیر ۲۰ درصد افزایش داشته که علت این افزایش قیمت نیز کاهش تولید و افزایش صادرات بوده است.

,

شمس اظهار کرد: تخمه کدو، مغزه بادام، گردو، تخمه آفتاب گردان که جزو محصولات وارداتی هستند نیز افزایش قیمتی بین ۳۰ تا ۳۵ درصد دارند.

,

وی با یادآوری این موضوع که قیمت آجیل در دو سال متوالی ثابت بود، ادامه داد: امسال قیمت آجیل در بازار نسبت به چند ماه اخیر بین ۱۰ الی ۱۵ درصد افزایش داشته است.  

,

بادام‌ هندی‌های موجود در بازار قاچاق است

, بادام‌ هندی‌های موجود در بازار قاچاق است, بادام‌ هندی‌های موجود در بازار قاچاق است,

شمس بادام هندی های موجود در بازار را قاچاق عنوان کرد  و گفت: مجوز ورود برای این نوع از آجیل به کشور وجود ندارد لذا تمامی بادام هندی های موجود در بازار قاچاق است، همچنین در قیمت تخمه ژاپنی و فندوق امسال شاهد تغییر قیمت نیستیم.

,

وی با تاکید بر اینکه امسال تاکنون استقبال خوبی از بازار شب یلدا نشده است، ادامه داد: افزایش قیمت‌ها و مناسب نبودن وضعیت اقتصادی مردم در این امر بی‌تاثیر نبوده است.

,

رئیس اتحادیه قناد و بستنی اراک بیان کرد: قیمت شیرینی هم در دو ماهه گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته و همچنان با همان قیمت ها عرضه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه