اخبار داغ

عبدالعلی‌زاده؛

پولدارترین استاندار هاشمی رفسنجانی بودم/ هیچ‌‌یک از وزرای دولت هشتم نمی‌‌توانند بگویند از آنان پول خواسته‌‌ام

پولدارترین استاندار هاشمی رفسنجانی بودم/ هیچ‌‌یک از وزرای دولت هشتم نمی‌‌توانند بگویند از آنان پول خواسته‌‌ام
استاندار آذربایجان‌‌شرقی در دولت ششم گفت: از آنجایی که ثروتمندترین استاندار کابینه بودم به پول نیاز نداشتم تا از کسی طلب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، علی عبدالعلی زاده صبح امروز در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور با بیان اینکه چهار سال پیش رهبری سیاست‌های کلی را ابلاغ کرده‌اند اما کسی به حرفشان گوش نکرده است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد برای حرکتی حداقل پنجاه ساله است و این راهبرد اصلی می‌گوید کشور برون زا و درون گرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به اینکه سود نانی را که ما می‌خوریم کشاورز کانادایی می‌برد و برنجی که مصرف می‌کنیم سودش را کارگران تایلندی می‌برند، افزود: اقتصاد مقاومتی می‌گوید که این کشور باید تبدیل به کشور درونزای برونگرا شود یعنی۸۰ میلیون کار کنند، محصول تولید و صادر نمایند و سودی که دارد می‌شود ارزش افزوده.

,

استاندار آذربایجان‌‌شرقی در دولت ششم هاشمی رفسنجانی، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی به‌ واردات احترام می‌گذارد اما می‌گوید صادرات ملت باید بیشتر از واردات باشد، خاطرنشان کرد: صادرات دانش بنیان در این بین بسیار مهم است و برداشت اشتباهی از کلمه دانش بنیان شده است، دانش بنیان باید سه ویژگی تولید دانش و کاربردی کردن و یاد دادن را داشته باشد.

,

وی اذعان داشت: در ایران هیچ شرکت دانش بنیانی وجود ندارد و هیچ دانشگاه ما دانش تولید نمی‌کند.

,

عبدالعلی‌زاده با تاکید بر اینکه هیچ‌‌یک از وزرای دولت آقای هاشمی نمی‌توانند بگویند من از آنها پول خواسته‌ام، یادآور شد: پولدارترین استاندار کشور بوده‌ام و وقتی به استان آمده بودم نرخ بیکاری ۱۱درصد بود و وقتی رفتم به شش درصد رسیده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه