اخبار داغ

واحدهای صنفی متخلف در بهارستان پلمپ شدند

واحدهای صنفی متخلف در بهارستان پلمپ شدند
طی بازرسی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان از واحدهای صنفی متخلف، از ادامه فعالیت واحدهای صنفی که به اخطاریه‌ها توجه نکرده بودند، جلوگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در راستای اجرای قانون اصلاح ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در راستای جلوگیری از تخلفات واحدهای نصفی، اقدام به تعطیلی 11 واحد صنفی متخلف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

گفتنی است که طی این اقدام شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان، دو واحد نانوایی سنتی، دو واحد اغذیه فروشی یک واحد نانوایی فانتزی، عطاری، چایخانه، رستوران، شیرمال پزی، کارگاه تولید لبنیات و مرغ فروشی در سطح شهرستان بهارستان پلمپ نمود.

,

طرح بازرسی از واحدهای صنفی و برخورد با متخلفین توسط گروهی از کارشناسان واحد بهداشت محیط صورت گرفت، که طی این طرح از ادامه فعالیت واحدهایی که به اخطاریه‌های ارسال شده توجه نکرده بودند، جلوگیری شد.

,

لازم به ذکر است که این واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و پس از صدور اخطاریه‌های مکرر و با دستور مقام قضایی پلمب شدند و همشهریان بهارستانی می توانند در صورت مشاهده هر گونه مشکل بهداشتی با شماره تلفن 190 وزارت بهداشت تماس حاصل نمایند، تا در اسرع وقت با متخلفین برخورد شود.

,

اقدامات اخیری که در سطح شهرستان بهارستان در برخورد با واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته است، سبب شده تا شهروندان با آرامش خاطر بیشتری اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را از این واحدهای صنفی تهیه کنند، هرچند که این بازرسی‌ها و پیگردهای قانونی باب میل متخلفین نمی باشد.

,

درپایان گفتنی است که برخورد با واحدهای صنفی متخلف و تشدید بازرسی‌ها می تواند تاثیر به‌سزایی در قیمت‌ها و کیفیت‌ کالاهایی که پیش از عید به شهروندان ارائه می شود، داشته باشد که نمونه کوچکی از آن را در شب یلدا می توان مشاهده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه