اخبار داغ

نماینده دامغان خبر داد:

تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار به ورزش دامغان/ تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری در دستور کار است

تخصیص 5 میلیارد تومان اعتبار به ورزش دامغان/ تکمیل ورزشگاه 5 هزار نفری در دستور کار است
نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به بخش ورزش این شهرستان تخصیص یافت، گفت: تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری در دستور کار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس، با بیان اینکه پنج میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار به بخش ورزش این شهرستان تخصیص یافت، گفت: تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, . ,

حسن بیگی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه کاره  یکی از اولویت های اساسی شهرستان است، افزود: باید نگاه مسئولان به حوزه  ورزشی تغییر کند و با اهمیت دادن به آن شاهد رشد و شکوفایی بیشتری در تمامی رشته های ورزشی باشیم.

,

نماینده مردم دامغان گفت: برنامه ریزی در حوزه ورزش حرف اول را می زند چرا که در سایه آن می توانیم برای کسب جایگاه برتر در سکوهای جهانی گام برداریم.

,

حسن بیگی با اشاره به قهرمانی ورزشکار تیرانداز طلایی دامغان در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: بانوان ایرانی که با حفظ حجاب کامل خود پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز در می آوردند، مبلغان و مروجان دین مبین اسلام و مایه سربلندی و افتخار نظام و جمهوری اسلامی ایران هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه