اخبار داغ

رییس فدراسیون کشتی:

کشتی در دنیا رشته پول سازی نیست/ پتانسیل میزبانی از ۲۰ تیم را داشتیم

کشتی در دنیا رشته پول سازی نیست/ پتانسیل میزبانی از ۲۰ تیم را داشتیم
رییس فدراسیون کشتی گفت: امسال شرایط لازم را برای برگزاری جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی با حضور ۲۰ تیم را داشتیم؛ اما با توجه به منابع مالی، بحث کیفی تیم‌ها را که شاید در سال‌های گذشته حساسیتی روی آن نبود در سال جاری مدنظر قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رسول خادم در حاشیه چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌ های جهان در گفت و گو با میدان نیوز با اشاره به این که ایران مبتکر برگزاری جام باشگاه‌ های جهان بود، اظهار کرد: این مسابقات در سه سال در شهرهای مختلف ایران و سال گذشته به صورت مشارکتی کشتی آزاد در اوکراین و کشتی فرنگی در مجارستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ رسول خادم در حاشیه چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌ های جهان در گفت و گو با میدان نیوز با اشاره به این که ایران مبتکر برگزاری جام باشگاه‌ های جهان بود، اظهار کرد: این مسابقات در سه سال در شهرهای مختلف ایران و سال گذشته به صورت مشارکتی کشتی آزاد در اوکراین و کشتی فرنگی در مجارستان برگزار شد.,

رییس فدراسیون کشتی در مورد برنامه‌ ریزی باشگاه‌ های ایرانی برای حضور در این رقابت‌ ها، گفت: در طول سال در جریان پیگیری باشگاه‌ ها برای برگزاری این مسابقات هستیم.

,

مسابقات کشتی جام باشگاه‌ های جهان، گردش مالی قابل توجهی ایجاد کرده است

, مسابقات کشتی جام باشگاه‌ های جهان، گردش مالی قابل توجهی ایجاد کرده است, مسابقات کشتی جام باشگاه‌ های جهان، گردش مالی قابل توجهی ایجاد کرده است,

وی با بیان این که این مسابقات حرکت رو به جلویی داشته و مورد استقبال کشورهای مختلف جهان قرار می‌ گیرد، افزود: جام باشگاه‌ های جهان گردش مالی قابل توجهی در کشتی دنیا ایجاد کرده است که پیش از این وجود نداشت.

,

رییس فدراسیون کشتی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات باعث شده در داخل ایران باشگاه‌ ها به دنبال سرمایه‌ گذاری در کشتی باشند، در واقع بدون این که فدراسیون حمایت مالی از خانواده کشتی داشته باشد، با جا انداختن این مسابقات فرصتی برای حضور بنگاه‌ های اقتصادی برای حمایت از کشتی‌ گیران و مربیان فراهم شده است.

,

پتانسیل میزبانی از ۲۰ تیم را داشتیم

, پتانسیل میزبانی از ۲۰ تیم را داشتیم, پتانسیل میزبانی از ۲۰ تیم را داشتیم,

وی با بیان این که این روند رو به جلو اگر ادامه داشته باشد سال به سال شاهد رشد کیفی و فنی تورنمنت خواهیم بود، اظهار کرد: البته امسال شرایط لازم را برای برگزاری جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی با حضور 20 تیم را داشتیم؛ اما با توجه به منابع مالی، بحث کیفی تیم‌ها را که شاید در سال‌های گذشته حساسیتی روی آن نبود را در سال جاری مد نظر  قرار دهیم.

,

کشتی در دنیا رشته پول سازی نیست

, کشتی در دنیا رشته پول سازی نیست, کشتی در دنیا رشته پول سازی نیست,

خادم با اشاره به میزبانی ایران از مسابقات کشتی جام باشگاه‌ های جهان باشد، خاطر نشان کرد: کشتی در دنیا رشته پول سازی نیست و از نظر مالی در تنگنا قرار دارد و کشورهای مختلف برای برگزاری تورنمنت‌ های داخلی خودشان هم با مشکل روبه رو هستند بنابراین تلاش کردیم این مسابقات به صورت مشارکتی برگزار شود.

,

برگزاری مشارکتی رقابت‌ ها

, برگزاری مشارکتی رقابت‌ ها, برگزاری مشارکتی رقابت‌ ها,

عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی با بیان این که امسال هم امکان برگزاری مشارکتی رقابت‌ ها فراهم بود، تصریح کرد: جام باشگاه‌ های کشتی آزاد و فرنگی به دلیل علاقه زیاد مردم ایران به کشتی، امسال نیز در کشور ما برگزار شد.

,

رییس فدراسیون کشتی با اشاره به این که قرار نیست ایران همیشه میزبان باشد، گفت: آنچه اهمیت دارد، گردش مالی بزرگی است که با برگزاری این مسابقات به وجود آمده است.

,

به دنبال میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی هستیم

, به دنبال میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی هستیم, به دنبال میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی هستیم,

خادم در مورد میزبانی کشورمان از رقابت‌ های قهرمانی آسیا و جهان، اظهار کرد: پیگیر میزبانی از مسابقات قهرمانی آسیا و جهان هستیم تا با الگوی مشارکتی که توانستیم به تصویب هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی برسانیم و مرزی را که به دلیل برگزاری مسابقات بانوان برایمان گذاشته بودند را رد کنیم.

,

رییس فدراسیون کشتی گفت: سعی داریم جدای از میزبانی از جام‌ های جهانی کشتی با تعامل با سایر کشورها میزبان مسابقات قهرمانی جهان و آسیا در رده‌ های سنی نونهالان، نوجوانان و امید باشیم و این موضوع به صورت جدی از سوی فدارسیون کشتی در حال پیگیری است تا در تعامل با کشور مشارکت کننده میزبان این رقابت‌ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه