اخبار داغ

کسب مقام اول مسابقات جهانی UCMAS توسط دانش آموزان درگزی

کسب مقام اول مسابقات جهانی UCMAS توسط دانش آموزان درگزی
مسئول نمایندگی انحصاری UCMAS ایران در درگز گفت: تیم 6 نفره دانش آموزان درگزی با پشت سر گذاشتن رقیبان خود موفق به کسب دو مقام اولی و چهار مقام دومی در مسابقات جهانی مالزی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر، تیم 6 نفره UCMAS دانش آموزان درگزی با پشت سر گذاشتن رقیبان خود موفق به کسب دو مقام اولی و چهار مقام دومی در مسابقات جهانی مالزی شدند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگز خبر, UCMAS,

این مسابقات هر ساله به منظور شکوفایی استعدادها و تشویق دانش‌آموزان به یادگیری ریاضیات در یکی از کشورهای عضو UCMAS برگزار می شود

, UCMAS,

طرح توسعه ذهنی و محاسبه با استفاده از چرتکه یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودکان است که در سال 1993 در کشور مالزی ابداع شد. این برنامه با استفاده از یک سیستم نو آورانه سبب توسعه کل مغز بطور همزمان می‌شود.

,

دانش ‌آموزان در سنین بین 5 تا 14 سال با یادگیری محاسبه ذهنی می توانند ظرفیت ذهن خود را توسعه دهند که این مساله سبب بهبود مهارت‌ هایی نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مساله می ‌شود و در موفقیت آن­ها در همه رشته‌ ها و زندگی روزمره نقش اساسی دارد.

,

پدرام براتیان سرپرست اعزامی به این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: شش دانش آموز این شهرستان به بیست و دومین دوره مسابقات جهانی UCMAS مالزی اعزام شدند که پنج نفر از آنها در مقطع ابتدایی و یک نفر در مقطع متوسطه اول مشغول به تحصیل می باشند.

, UCMAS,

 وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 3000 دانش آموز از 45 کشور عضو UCMAS در مالزی برگزار شد

, UCMAS,

مسئول نمایندگی انحصاری UCMAS  ایران در درگز اظهار کرد: خانم مبینا نوروزی و آقای دانیال فاروقی رتبه اول جهان و خانمها مریم آذر، آیلا جلالی، تارا شیخ و آقای امیر محمد بیرمی رتبه دوم جهان را از آن خود کردند.

, UCMAS, .,

براتیان تبیین کرد: مسابقات جهانی UCMAS در سه سطح دیداری، شنیداری و فلش کارت برگزار می شود که دانش آموزان شرکت کننده در سطح دیداری موفق به پاسخگویی به 200 سوال در مدت زمان هشت دقیقه شدند

, UCMAS,

وی تشریح کرد: طرح توسعه ذهنی (UCMAS) در سال 1393 در شهرستان درگز با 18 دانش آموز آغاز بکار نمود و در حال حاضر پس از گذشت سه سال، 300 دانش آموز مشغول به فراگیری محاسبات ذهنی در سطح شهرستان می باشند.

, UCMAS,

براتیان یادآور شد: تیم دو نفره دانش آموزان درگزی در دور قبل مسابقات UCMAS که در کشور امارات متحده عربی برگزار شد موفق به کسب رتبه اول جهانی شدند.

, UCMAS,

این دانش آموزان در میدان مرکزی شهر توسط مسئولان و مردم قدرشناس شهرستان مورد استقبال و تقدیر قرار گرفتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه