اخبار داغ

کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور میاندوآب برگزار شد+ تصاویر

کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور میاندوآب برگزار شد+ تصاویر
کرسی آزاداندیشی دانشجویان با موضوع "معتاد مجرم است یا بیمار؟" در دانشگاه پیام نور میاندوآب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، در این مراسم که امروز به همت اداره فرهنگی  دانشگاه پیام نور و فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب  در دانشگاه پیام نور این شهرستان با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، بعد از عرض خیر مقدم توسط رضا اکبری رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب و تاکید وی بر تحقق منویات مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، تعدادی از دانشجویان با قرار گرفتن در جایگاه های مشخص شده به بیان دیدگاهها و نظرات و ایده‌های خود در مورد موضوع همایش پرداختند و داوران نیز با بیان نظرات خود و با پاسخ به سوالات و نظرات دانشجویان شرکت کننده در کرسی آزاد اندیشی، در نهایت به جمع بندی داوری و نظرات هردو طرف پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

هم چنین در این مراسم پرویز حافظان مدرس علوم اجتماعی دانشگاه از منظر جامعه شناختی به موضوع پرداخت و درمورد اعتیاد و عوامل گرایش به آن به بحث پرداخته و در مورد راههای مقابله با آن نیز مطالبی را ارائه کرد.

,

فرزاد محجوب به عنوان پزشک و متخصص پیشگیری از اعتیاد نیز از نظر روانشناختی به موضوع پرداخته و در این رابطه توضیحاتی را ارائه کرد.

,

سرهنگ دوم زین العابدین شکری معاونت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی نیز به عنوان یکی از داوران و کارشناسان در مورد موضوع همایش توضیحاتی را ارائه کرد.

,

   

, , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه