اخبار داغ

خانوارهایی که از نعمت برق محرومند؛

هدر رفت هفت ساله آب پیش چشم مسئولان/ زیر پوست پایتخت اقتصادی کشور چه می‌گذرد؟ +تصاویر

هدر رفت هفت ساله آب پیش چشم مسئولان/ زیر پوست پایتخت اقتصادی کشور چه می‌گذرد؟ +تصاویر
نائب رئیس شورای روستای بُهرغ بالا با بیان اینکه مسئولان بعد از گذشت هفت سال توجهی به ترمیم لوله آب آشامیدنی ندارند، گفت: با توجه به هزینه بالای تهیه هر مترمکعب آب، رسیدگی به این امر توجه جدی مسئولان را می طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده؛روستای بُهرغ بالا از توابع بخش تخت در بندرعباس با جمعیتی بالغ بر ۶۰ خانوار می باشد و نیمی از اهالی این روستا بی بضاعت و کم درآمد که تنها درآمد آنها یارانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

اهالی روستای بُهرغ بالا با امکانات ضعیف همچون فرسودگی لوله های آب و عدم انشعاب برق، بهداشت کافی ،عدم توسعه شبکه برق، عدم تکمیل تنها مسجد روستا و.... زندگی می کنند.

,

در حالی که مسئولان همواره از بحران بی آبی هشدار و مردم را به امر اصلاح مصرف آب دعوت می کنند، ببا گذشت 7 سال از ترکیدگی  لوله آب آشامیدنی در روستای بُهرغ بالا بخش تخت بندرعباس شاهد اتلاف فراوان آب هستیم.

,

شکستگی لوله های آب خبر تازه ای نیست، اما گویای آن که در زیر پوست پایتخت اقتصادی کشور چه می‌گذرد و در مواقع بحران آب منجر به چه اتفاقات پیچیده‌ای شده که در حال حاضر مشکل خشکسالی و بحران آب در هرمزگان یک مشکل اساسی که دغدغه همه مردم محسوب می شود.

,

, ,

7 سال از ترکیدگی لوله آب و هدررفت زیاد آب در روستای بهروغ بالا می گذرد

, 7 سال از ترکیدگی لوله آب و هدررفت زیاد آب در روستای بهروغ بالا می گذرد, 7 سال از ترکیدگی لوله آب و هدررفت زیاد آب در روستای بهروغ بالا می گذرد,

داوود امیری، نائب رئیس شورای روستای بُهرغ بالا بخش تخت بندرعباس، اظهار کرد: نزدیک به 7 سال لوله آب آشامیدنی در روستای بُهرغ بالا بخش تخت ترکیده و سبب اتلاف فراوان آب شده است.

,

نائب رئیس شورای روستای بُهرغ بالا با بیان اینکه مسئولان بعد از گذشت 7 سال توجهی به ترمیم لوله آب آشامیدنی ندارند، بیان کرد: با توجه به هزینه بالای تهیه هر مترمکعب آب، رسیدگی به این امر توجه جدی مسئولان را می طلبد.

,

کوتاهی آبفار در تعمیر لوله آب و دو ماه هدر رفت آب

, کوتاهی آبفار در تعمیر لوله آب و دو ماه هدر رفت آب, کوتاهی آبفار در تعمیر لوله آب و دو ماه هدر رفت آب,

امیری در ادامه تصریح کرد: شایسته است با توجه امکان آلودگی آب آشامیدنی روستا، خشکسالی های پی در پی و همچنین کمبود شدید منابع آبی مسئولان آبفا روستایی هرمزگان نسبت به ترمیم لوله های آسیب دیده اقدام جدی کند.

,

 

,

, ,

کمبود بودجه بهانه همیشگی مسئولان برای کم کاری

, کمبود بودجه بهانه همیشگی مسئولان برای کم کاری, کمبود بودجه بهانه همیشگی مسئولان برای کم کاری,

وی گفت: اگر مسئولان آب و فاضلاب بندرعباس تاکنون اطلاعاتی در مورد این شکستگی نداشتند، حداقل در رسانه ها که این موضوعات اطلاع رسانی می شود برای بازسازی آن اقدام کنند.

,

نائب رئیس شورای روستای بُهرغ بالا افزود: با وجود اینکه تعدادی از مسئولان از بی آبی و خشکسالی خبر می دهند اما باید گفت که آب وجود دارد اما متاسفانه بیشترین مقدار آن از طریق همین شکستگی ها در سایه بی توجهی مسئولان آب و فاضلاب از دست می رود.

,

امیری بیان کرد: چندین بار با اتفاقات آب و فاضلاب بندرعباس تماس و نامه نگاری های بسیاری کردیم اما متأسفانه مسئولان استان همه چیز را به اعتبارات ربط داده و کمبود بودجه بهانه همیشگی مسئولان برای کم کاری شده است.

,

 

,

, ,

 16 خانوار روستای بُهرغ بالا برق ندارند

,  16 خانوار روستای بُهرغ بالا برق ندارند,  16 خانوار روستای بُهرغ بالا برق ندارند,

وی با بیان اینکه توسعه شبکه برق یکی از مطالبات اهالی روستای بُهرغ بالا است، افزود : 16 خانوار این روستا برق ندارند و تقاضای جدید برای خرید ۱۶ انشعاب برق داریم.

,

نائب رئیس شورای روستای بُهرغ بالا با اشاره به نیمه کاره بودن تنها مسجد روستا، خاطر نشان کرد: از مسئولان و خیرین تقاضای مصالح جهت ساخت محوطه سازی مسجد روستا داریم چرا که نیمه کاره به حال خود رها شده است.

,

روستای بُهرغ بالا بخش تخت بندرعباس با جمعیتی بالغ بر 210 خانوار در 40 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه